اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی:

اصول‌گرایان باید از ارائه لیست‌های متعدد پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصول‌گرایان برای توفیق در انتخابات باید از ارائه لیست‌های متعدد پرهیز کنند.

اصول‌گرایان باید از ارائه لیست‌های متعدد پرهیز کنند
حمیدرضا ترقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده اصلاح‌طلبان در انتخابات و انسجام و اتفاق نظر آنان در راستای راه یافتن به مجلس، اصلاح‌طلبان رقیب جدی اصول‌گرایان در جریان انتخابات مجلس نهم محسوب می‌شوند. 
عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی ادامه داد: به نظر می‌رسد انسجامی در میان اصلاح‌طلبان شناخته شده و فاقد تابلو در حال شکل‌گیری است که بر اساس آن در بسیاری از حوزه‌های انتخابی جهت تمرکز بر روی تعداد محدود نمایندگان از تعدد نامزدها جلوگیری شده است. 
وی اظهار داشت: چنان‌ چه اصلاح‌طلبان براساس این استراتژی عمل کنند و اصول‌گرایان لیست‌های متعدد و خارج از لیست جبهه متحد اصول‌گرایان ارائه دهند، احتمال توفیق اصول‌گرایان در انتخابات مجلس کاهش می‌یابد.
ترقی افزود: وجود یک جریان و نامزدهای منسجم اصلاح‌طلبان و لیست‌های متعدد و جداگانه اصول‌گرایان، آرا میان نامزدهای اصلی لیست اصول‌گرایی و نامزدهای غیر لیستی تقسیم شده و امکان موفقیت اصلاح‌طلبان جهت گرفتن کرسی‌های بیشتری در مجلس شورای اسلامی بالاتر می‌رود. 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن درخواستی از نامزدهای اصول‌گرا که در داخل لیست‌های انتخابات مجلس قرار نمی‌گیرند اظهار داشت: اصول‌گرایانی که در داخل لیست‌ قرار نمی‌گیرند در راستای توفیق اصول‌گرایان در انتخابات مجلس نهم باید از ورود به رقابت پرهیز کنند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر این مطلب که تعدد لیست و رقابت درون گروهی موجبات آسیب زدن به موفقیت اصول‌گرایان در انتخابات را فراهم می‌کند ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات و حضور اصلاح‌طلبان در صحنه انتخابات کشور، لزوم وحدت و انسجام اصول‌گرایان بیش از پیش باید مورد توجه گروه‌های مختلف اصول‌گرایی قرار گیرد.
ترقی انتخابات مجلس نهم را به لحاظ حضور مردمی انتخاباتی پرشور پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: مجموعه شرایط انتخابات نشان دهنده پرشوری حضور کاندیداها در حوزه‌های مختلف شهری و شهرستانی است که بر این اساس انتخابات مجلس نهم را می‌توان یک انتخابات پرشور و به لحاظ انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان پیش‌بینی کرد. 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بیان چالش‌های پیش روی انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در عرصه انتخابات هر کشوری امکان بروز توطئه‌هایی در زمان انتخابات به منظور پیشبرد اهداف مداخله‌گرایانه و چالش‌های امنیتی وجود دارد که در این میان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی ضمن تأکید بر اهمیت هوشیاری مسئولان در راستای جلوگیری از بروز چالش در زمان انتخابات افزود: جهت آرام نگه داشتن فضای انتخابات کشور و جلوگیری از بروز عوامل تأثیرگذار در نتیجه انتخابات سالم، هوشیاری مسئولان و توجه و جلوگیری آنان از عوامل برهم زننده آرامش و اخلاق سیاسی و همچنین به التهاب کشاندن فضای رقابت در هنگام انتخابات حائز اهمیت است.
انتهای پیام/م20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول