اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۱۶ دی برگزار می‌شود

همایش جبهه متحد اصولگرایان اصفهان با حضور حداد عادل

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان گفت: 16 دی‌ماه جاری نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان اصفهان با حضور غلامعلی حداد عادل و 2هزار و 500 نفر از فعالان اصول‌گرایان استان برگزار می‌شود.

همایش جبهه متحد اصولگرایان اصفهان با حضور حداد عادل
ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان اظهار داشت: این همایش در تاریخ 16 دی ماه جاری با شعار حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود.
وی به ضرورت وحدت میان تمام اصول‌گرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: وحدت این افراد برای انتخاب نمایندگانی کارآمد برای مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود که در این همایش نمایندگان تمام تشکل‌های اصول‌گرایی موجود در سطح استان شرکت می‌کنند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان با اشاره به حضور غلامعلی حداد در نخستین همایش جبهه متحد اصول‌گرایان استان تصریح کرد: این همایش با سخنرانی حداد عادل به عنوان یکی از اعضای هیئت داوری جبهه متحد اصول‌گرایان کشور آغاز می‌شود و در پایان نیز راهکار‌های عملیاتی مربوط به دست‌یابی به این وحدت حداکثری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: در این برنامه نقطه نظرات تمامی شرکت‌کنندگان در مورد انتخاب کاندیدا‌های برتر مجلس شورای اسلامی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و از نقطه نظرات و دیدگاه‌های آنها استفاده می‌شود.
قربانی به فعالیت این جبهه در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: این جبهه فعالیت خود را از حدود 15 روز پیش در اصفهان آغاز کرده و این همایش نخستین اقدام عملی و اجرایی ان جبهه در استان اصفهان است.
وی با بیان اینکه حضور روحانیان در این همایش پر‌رنگ است، تاکید کرد: 16 دی‌ماه جاری نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان اصفهان با حضور غلامعلی حداد عادل و 2هزار و 500 نفر از فعالان اصولگرایان استان برگزار می‌شود.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه این جبهه در زیر پرچم روحانیت و مجموعه‌های تحصیل‌کرده و افراد تأثیر‌گذار موجود در کشور است، وحدت میان تمام مجموعه‌های اصولگرایی موجود در کشور به عنوان یک ضرورت در این مقطع از انقلاب احساس می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول