اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن:

اصولگرایان مقبولیت اجتماعی دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار فومن گفت: مقبولیت اجتماعی اصولگرایان نشان از ولایت‌مداری مردم دارد و همین ویژگی موجب انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی مجلس می‌شود.‌

اصولگرایان مقبولیت اجتماعی دارند
محمد فلاح‌شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به تعداد نفرات ثبت نام شدگان از حوزه انتخابیه فومن و شفت اظهار داشت: در حوزه انتخابیه فومن و شفت 11 نفر داوطلب با میانگین سنی 40 تا 65 سال نام نویسی کردند که از این تعداد پنج نفر در شفت و شش نفر در فومن هستند و تمام این افراد طبق قانون انتخابات کشور مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دارند.
وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل ستاد انتخابات کشور بررسی سوابق ثبت نام شدگان از برنامه‌های اصلی فرمانداری است، افزود: هیئت اجرایی انتخابات فومن را 30 نفر از معتمدان این شهرستان تشکیل می‌دهند که از این تعداد، هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل هستند.
این مسئول ادامه داد: سه نفر دیگر شامل رئیس ثبت احوال، نماینده شورای شهرستان و فرمانداری عضو اداری این هیئت خواهند بود.
وی از تشکیل کمیته انتخابات فرمانداری فومن در آینده خبر داد و گفت: در روزهای قانونی تبلیغات انتخابات، اجرائیات انتخابات فومن با هدف اطلاع‌رسانی و تلاش برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمیته تبلیغات را تشکیل می‌دهند تا به موقع و به صورت آشکار درباره روند انتخابات به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
فلاح‌شجاعی محور اصلی انتخابات مجلس نهم را فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری محور اصلی انتخابات مجلس نهم قانون گرایی و حضور حداکثری مردم در کنار رعایت عدالت و بی‌طرفی مجریان انتخابات است.
وی افزود: با چنین رویکردی شاهد یک انتخابات پرشور، آگاهانه و با نشاط در حوزه انتخابی فومن و شفت خواهیم بود.
این مسئول به جایگاه اجتماعی اصولگرایان در بین مردم اشاره کرد و اذعان داشت: مقبولیت اجتماعی اصولگرایان در سطح شهرستان فومن نشان از ولایت‌مداری مردم دارد و همین ویژگی موجب انتخاب فرد اصلح در این حوزه انتخابیه می‌شود.‌
فلاح‌شجاعی ابراز داشت: با توجه به تعریفی که از اصولگرایی در ادبیات سیاسی کشور شده است، به طور یقین در انتخابات مجلس نهم اصولگرایان شانس بیشتری برای ورود به مجلس دارند.
به گفته وی، کاندیداهایی که از چنین مقبولیتی برخوردار باشند بدون تردید انتخاب می‌شوند و به عنوان خادم مردم و دلسوز نظام به مجلس راه می‌یابند.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول