اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی هشدار داد

حضور برخی چهره‌های انحرافی و خائن به نظام در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی به حضور برخی چهره‌های انحرافی و خائن به نظام در انتخابات مجلس هشدار داد، گفت: جبهه متحد اصولگرایی لیست واحد خود را برای انتخابات مجلس نهم تهیه و اعلام می‌کند.

حضور برخی چهره‌های انحرافی و خائن به نظام در انتخابات مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی‌بخشایش ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جبهه با ترکیبی از چهره‌های انقلابی و مردمی، خواست مردم را در انتخاب افراد اصلح برای وکالت مردم در خانه ملت تامین می‌کند و مطمئن هستم که این لیست مورد مردم خواهد بود.
وی افزود: با وجود اینکه مدرک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی به کارشناسی ارشد ارتقا یافته بود، استقبال خوبی از نام‌نویسی برای این دور از رقابت‌ها شد و با حضور مردم در پای صندوق‌های رای این شور و نشاط انتخاباتی به حماسه 9 دی و 22 بهمن امسال وصل شده و سال 90 را با شور و شعور سیاسی به پایان برسانیم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه احترام به رای مردم را اصلی غیرقابل انکار دانست و افزود: دشمنان بدانند رای مردم همیشه به حساب نیروهای ارزشی و اسلامگرا و وفادار به آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) ریخته و موجب تقویت آنها می‌شود و دشمنان و مزدوران آنها همیشه در اقلیت هستند.
مقدسی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا با ایجاد تردید نسبت به دستاوردهای نظام اسلامی مردم را از پای صندوق‌ها دور کند اما بار دیگر این خواب نامیمون آشفته خواهد شد و نتیجه انتخابات اقتدار دوباره مردم‌سالاری دینی را در جهان به نمایش می‌گذارد.
وی با اشاره به ناکامی‌های پیشین دشمنان نظام در زمان برگزاری انتخابات گفت: فتنه 88 مولود چنین تفکری بود که با استقبال بی‌نظیر از انتخابات 88 توسط مردم زنگ خطری را برای غرب صهیونیست به صدا در آورد از این رو با تمام قوا سعی در تلخ کردن این شیرینی به کام ملت ایران کردند که با ایستادگی مردم بر سر انتخاب خود و حمایت از اصل ولایت فقیه به‌عنوان موتور محرکه بصیرت و شعور و آگاهی بخشی ملت  تمام این اقدامات ناکام ماند.
 
هشدار به حضور چهره‌های انحرافی و خائن به نظام در انتخابات مجلس
مقدسی در خصوص حضور برخی چهره‌های انحرافی و خائن به نظام در این دوره از انتخابات مجلس هشدار داد و اضافه کرد: امثال میرحسین موسوی و رهنورد از سال‌ها قبل برای ورود به دایره سیاسی نظام اسلامی به صورت مستقیم و غیرمستقیم آموزش داده شده بودند اما در مقابل اراده دینی و اعتقادی مردم به اسلام و ولایت ناکام ماندند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با تاکید بر وابستگی فکری این افراد به غرب تاکید کرد: چنین افرادی که تحت لوای عناوین مختلف مثل ملی و مذهبی فعالیت دارند نه ملی هستند نه مذهبی بلکه خائن تمام عیار به ملت و اسلام هستند و در کنار منافقان از هیچ اقدامی برای براندازی انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده‌اند.
مقدسی ابراز داشت: این افراد به قدری ارباب زده‌اند که با وجود آگاهی به مشی اشتباه اربابان خود از مسیر غلطی که در پیش گرفته‌اند باز نمی‌گردند که نمونه آنها توده‌ای‌ها هستند که با وجود شاهد بودن فروپاشی شوروی به‌عنوان کشور آرزوهایشان باز از حماقت‌های خود دست بردار نیستند.
وی در ادامه افزود: این افراد باید بدانند بزرگان آنها ببرهای کاغذی‌ای هستند که با یک تشر زود مچاله می‌شوند اما مردم در سایه اسلام و زعامت امام خامنه‌ای فراز و نشیب های موجود را پشت سر خواهند گذاشت.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی، با اشاره به جریانات اخیر در منطقه بیداری اسلامی را مایه بازگشت اعراب به اصل اعتقادی و دینی خود دانست و ابراز امیدواری کرد: با پیروزی پی در پی انقلاب‌ها در منطقه شاهد وحدت اسلامی گسترده در بین مسلمین خواهیم بود که نقطه مقابل سیاست‌های غرب در جوامع اسلامی است.
مقدسی در خصوص اتحاد فتح با حماس نیز گفت: حماس زحمات زیادی را برای آزادی فلسطین اشغالی متحمل شده است و این پیوست برادرانه موجب می‌شود تا اضمحلال رژیم اشغالگر قدس شتاب بیشتری بگیرد و شاهد اقامه نماز جماعت در قدس شریف باشیم.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول