اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مؤتلفه اسلامی خراسان:

زمینه‌های وحدت اصولگرایان در خراسان مهیا است

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان گفت: زمینه‌های وحدت اصولگرایان در خراسان آماده و مهیا است.

زمینه‌های وحدت اصولگرایان در خراسان مهیا است
حسن قاسمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در رابطه با لزوم وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان برای موفقیت در انتخابات راهی جز وحدت ندارند و در شرایطی که جبهه‌های مختلف اصولگرایی قصد هماهنگ شدن و وحدت کامل داشته باشند، زمینه‌های رسیدن به این وحدت در کشور و بلاخص در خراسان فراهم است.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان وحدت را در هر مقطعی راهبرد رفع مشکلات عنوان نمود و اظهار داشت: هیچ زمانی در تاریخ جمهوری اسلامی نبوده که نیاز به وحدت وجود نداشته باشد و با توجه به قصد دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور، یکپارچگی و انسجام کاربرد و راهبرد رفع بسیاری از مشکلات است.
قاسمی با اشاره به حضور مردم در تمام عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کشور در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران در تمام ادوار گذشته به‌گونه‌ای در انتخابات و دیگر عرصه‌های سیاسی و اجتماعی ظاهر شدند که دشمنان جمهوری اسلامی را متعجب کرده و آن انتخابات را تبدیل به یک حماسه تاریخی کرده‌اند.
وی با بیان این‌که در کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ انتخاباتی زیر 50 درصد حضور مردمی نداشته است، ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات در واقع سبب استحکام نظام جمهوری اسلامی شده و دست دشمنان را از امکان ایجاد اغتشاش و دخالت در امور داخلی کشور کوتاه می‌کند.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان حضور مردم را در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به احتمال ارائه لیست واحد اصولگرایان تا اواخر دی‌ماه و همچنین وظیفه شرعی و ملی مردم جهت حضور پررنگ در انتخابات، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز چون ادوار گذشته نیز با نشاط و شور مردمی روبرو می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول