اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس:

وحدت اصول‌گرایان بسترساز وحدت ملی است

خبرگزاری فارس: مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت جبهه‌های مختلف اصول‌گرایی بسترساز وحدت ملی است.

وحدت اصول‌گرایان بسترساز وحدت ملی است
سید جلال فیاضی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در رابطه با لزوم وحدت اصول‌گرایان اظهار داشت: وحدت نیروهای انقلابی و اصول‌گرایان در سال‌های اخیر در قوه مقننه، قوه قضاییه، قوه مجریه و شهرداری‌ها نمایانگر توانمندی و قدرت انسجام و وحدت این نیروها است. 
مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: دل‌بستگی مردم به جریان اصول‌گرایی و خدمتگزاری این جریان، وظیفه اصول‌گرایان را در مسیر رسیدن به وحدت جهت حفظ اتحاد و یکپارچگی و ایجاد بستر وحدت ملی بیشتر کرده است.
فیاضی با تأکید بر اهمیت وحدت اصول‌گرایان اظهار داشت: نبود وحدت و انسجام در میان جبهه‌های مختلف اصول‌گرایی در جریان انتخابات می‌تواند موجبات شکستن آرا را فراهم کرده و این‌ اصول‌گرایی که به اصول انقلاب، ولایت مطلقه فقیه، خدمتگزاری به مردم و همچنین جمهوریت نظام اعتقاد دارند باید سلایق قیاسی خود را کنار گذاشته و تا حد ممکن با یک محوریت واحد در انتخابات شرکت کنند.
وی ضمن بیان اینکه هنوز شرایط تحقق وحدت کامل فراهم نیست، افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات و همچنین بنا بر اطلاعات موجود هنوز میان جبهه پایداری و جبه متحد اصول‌گرایی وحدت کامل اتفاق نیفتاده است و بحث ارائه لیست‌های جداگانه و نبود وحدت نیز مطرح می‌شود.
مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دو نکته را در زمینه انتخابات مجلس دهم حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: وحدت نیروهای انقلابی و اصول‌گریان و همچنین لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات سالم و نشان دادن هوشیاری و انسجام ملی جهت جلوگیری از دخالت‌های دشمنان و بیگانگان برای به اغتشاش کشاندن انتخابات مجلس دو نکته مهمی است که باید مورد توجه مردم و گروه‌های اصول‌گرایی قرار گیرد.
مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مردم ایران را مردمی در صحنه و مسئول معرفی کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه مردم آگاه و در صحنه ما دغدغه حضور پرشور و انجام وظیفه شرعی و ملی خود را در جریان انتخابات مجلس دارند اما برخی شرایط نیز می‌تواند در کاهش و افزایش حضور مردمی اثرگذار باشد.
وی افزود: وحدت اصول‌گرایان و انسجام آنها، خدمتگزاری دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین اقدامات امید بخش مانند برخورد مقتدرانه و جدی با موضوع اختلاس و برخورد با عوامل آن در هر جایگاهی، از جمله عواملی است که در افزایش حضور مردمی در جریان انتخابات حائز اهمیت است.
فیاضی ادامه داد: ایجاد این امید در بطن جامعه که افراد نمی‌توانند با استفاده از اهرم‌های قدرت از چنگال عدالت فرار کنند و همچنین ایجاد زمینه‌های حرکت در جهت عدالت اجتماعی می‌تواند در افزایش شور و نشاط مردم در حضور حداکثری اثرگذار باشد.
وی در رابطه با حضور جبهه‌های دوم خرداد در انتخابات اظهار داشت: حضور آن دسته از جبهه‌های دوم خرداد که دارای مرزبندی مناسب با جریانات انحرافی و فتنه 88 هستند می‌تواند به شور بیشتر انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی کمک کند.
مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: امیدوار هستیم با نزدیک‌تر شدن به آغاز دوران تبلیغات انتخابات مجلس دهم و زمان برگزاری انتخابات، امکان تحقق وحدت کامل میان جبهه‌های مختلف اصول‌گرایی نیز فراهم شود.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول