اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

رقابت بین اصولگرایان حرف شیطانی جریان انحرافی است

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: رقابت بین اصولگرایان حرف شیطانی جریان انحرافی است.

رقابت بین اصولگرایان حرف شیطانی جریان انحرافی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی دفتر موتلفه اسلامی بوشهر، محمدنبی حبیبی در نشست مشترک جبهه متحد اصولگرایی در استان بوشهر با تاکید بر وحدت اصولگرایان اظهار داشت: مگر تا به حال اصولگرایان دغدغه‌ای جز اسلام و ولایت داشته‌اند که حالا جریان انحرافی ادعای رقابت با اصولگرایی را مطرح می‌کند؟
حبیبی اضافه کرد: از ماه‌ها پیش تحلیلی از  سوی برخی خواص ارائه می‌شد مبنی بر اینکه کار فتنه‌گران و آن دسته از کسانی که با استفاده از نام اصلاح‌طلبی دست به فتنه می‌زدند، تمام است و از صحنه سیاسی حذف شده‌اند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: اگرچه نمود خیابانی فتنه جمع شده اما تا زمانی که پای شعارهای انقلابی ایستاده‌ایم نباید حذف فتنه‌گران را باور کنیم.
وی با نادرست خواندن اینگونه تحلیل‌ها افزود: این عده معتقد بودند با حذف اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران از صحنه سیاسی، رقابت انتخاباتی بین اصولگرایان است.
حبیبی ادامه داد: کسانی که این نسخه را برای اصولگرایان می‌پیچیدند بر این باور بودند که با ایجاد رقابت میان اصولگرایان می‌توان بین آنها تفرقه و چند دستگی ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه جریان انحرافی قصد دارد با نام ولایت به جنگ با ولایت بیاید، گفت: این جریان قصد دارد با جذب بزرگان اصولگرایی اختلاف بزرگی میان اصولگرایان ایجاد کند.
دبیرکل حزب موتلفه با تأکید بر اینکه اصولگرایان باید با لیست واحد در انتخابات حاضر شوند، بیان داشت: خطر اصلاح طلبان، جریان انحرافی و فتنه‌گران آنقدر بزرگ است که جز با وحدت اصولگرایان نمی‌توان در برابر آنان ایستاد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مجلس باید در اختیار زعیم جامعه اسلامی باشد، تصریح کرد: اگر بخواهیم در دنیا و آخرت سعادتمند باشیم باید امر ولایت را در حرکت‌های سیاسی خود احیا کنیم.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول