اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

انتخابات نباید وحدت جامعه را خدشه‌دار کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: نباید اتفاقاتی در انتخابات به وجود آید که وحدت جامعه را خدشه‌دار کند و مردم و مسئولان و به ویژه نامزدهای مجلس باید در این زمینه هوشیار باشند.

انتخابات نباید وحدت جامعه را خدشه‌دار کند
حمید افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: تعداد ثبت‌نام کنندگان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهربابک به 10 نفر رسید که از این تعداد 9 نفر مرد و یک نفر زن هستند.
وی در تشریح محدوده سنی نامزدها افزود: دو نفر بین 30 تا 35 سال، یک نفر بین 36 تا 40 سال، سه نفر بین 41 تا 45، سه نفر بین 46 تا 50، یک نفر بین 51 تا 55 و یک نفر هم بین 61 تا 65 سال سن دارند.
فرماندار شهربابک خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز دغدغه مقام معظم رهبری محسوب می‌شود، این است، نباید اتفاقاتی که وحدت جامعه را خدشه‌دار کند به وجود آید و مردم و مسئولان و به ویژه نامزدهای مجلس باید در این زمینه هوشیار باشند.
افضلی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های رهبری در راستای انتخابات این است که کدورت و ناراحتی نباشد، تصریح کرد: نامزدهای مجلس و طرفداران آنها تنها به توانمندی نامزد مورد حمایت خود فکر کنند و از تخریب سایر نامزدها خودداری کنند.
وی بیان داشت: باید انتخابات را در سایه همدلی و وحدت باشکوه برگزار کنیم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم‌تر شود.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول