اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت؛

برقراری 236 پرواز از فرودگاه همدان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه همدان از برقراری 236 پرواز در شش ماه نخست امسال به شهرهای تهران، مشهد و کیش از مبدأ همدان خبر داد.

برقراری 236 پرواز از فرودگاه همدان
علی کیخایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال 236 پرواز داخلی با جا‌به‌جایی و پذیرش 16 هزار و 857 نفر مسافر از فرودگاه همدان به شهرهای تهران، مشهد و کیش صورت گرفته است.
وی با اشاره به میزان ارسال و پذیرش بار در فرودگاه همدان افزود: در شش ماه نخست امسال 89 هزار و 783 کیلوگرم بار در این فرودگاه ارسال و دریافت شده است.
مدیر فرودگاه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: هم‏‏اکنون اولویت و برنامه‏‏ریزی فرودگاه برقراری پروازهای حج تمتع در کوتاه‌ترین زمان ممکن است چراکه این طرح از مطالبات جدی مردم همدان و از مصوبات برنامه پنجم توسعه به شمار می‏‏رود.
وی با بیان اینکه فرودگاه همدان ظرف سه سال آینده به مرتبه ایده‏‏ال و شرایط مطلوب دست می‏‏یابد، تصریح کرد: سه پروژه بزرگ با اختصاص اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال که شامل بهسازی سطوح پروازی، ترمینال زیارتی و برج تکنیکال بلاک می‏‏شود در آبان ماه با حضور مقام عالی وزارتخانه کلنگ‏‏زنی خواهد شد.
کیخایی گفت: پروژه تأسیسات مرکزی فرودگاه همدان بالغ بر 97 درصد، انتقال آنتن‏‏های NDB برج تکنیکال بلاک جدید 80 درصد و برج موبایل با پیشرفت صد درصدی روبه‌رو است.
وی در پایان افزود: با اجرای پروژه‏‏های عمرانی مختلف به ویژه پروژه میادین پروازی که شامل توسعه، تطویل و اصلاح شیب باند می‏‏شود تلاش خواهیم کرد که در صورت امکان پروازها از محل‏‏های دیگری مانند پایگاه نوژه برقرار شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول