اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و مسکن؛

سامانه آی‌‌ال‌‌اس فرودگاه ایلام به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر راه و مسکن و شهرسازی صبح امروز در آیینی سامانه آی‌ال‌اس فرودگاه ایلام به بهره‌برداری رسمی رسید.

سامانه آی‌‌ال‌‌اس فرودگاه ایلام به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیر فرودگاه شهدای ایلام صبح امروز در مراسم بهره‌برداری رسمی از سامانه آی‌ال‌‌اس فرودگاه شهدای ایلام به وزیر راه و مسکن شهرسازی اظهار داشت: از امروز و با بهره‌برداری از سامانه آی‌‌ال‌‌‌اس مشکلات پیشین نسشت و برخاست پروازهای ایلام بر طرف شد.
مجتبی بیاتی افزود: با نصب سیستم آی‌‌ال‌‌اس مشکل نشست و برخاست پروازهای فرودگاه ایلام در هر شرایط آب و هوایی برطرف شده است.
وی ادامه داد: رفع موانع پرواز در ایلام دغدغه همه مسئولان ایلام بوده که به عنوان یک اولویت کاری در دستور فعالیت‌ها قرار گرفته است.
این مسئول اضافه کرد: ایجاد فرودگاه ایلام یکی از مطالبات به حق مردم این استان بوده که در سال‌های گذشته از سوی مسئولان مرتبط با موضوع محقق شد.
بیاتی تصریح کرد: از آن سال تاکنون برنامه‌های مختلفی برای توسعه و رفع مشکلات این فرودگاه اندیشیده شده است و در راه رفع مشکلات آن تلاش شده است. 
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: عمده مشکلات این فرودگاه نارسایی در پروازها در شرایط مختلف به ویژه شرایط نامساعد جوی در فصول مختلف سال بوده که به تازگی این مشکل برطرف شده است.
بیاتی خاطرنشان کرد: در فصول سرد سال با بروز بارندگی‌ها امکان پرواز در این فرودگاه غیر ممکن می‌شد و در عمل مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود می‌آورد.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام در پایان اذعان داشت: این دستگاه برای رفع این مشکلات رایزنی‌های مختلفی با مسئولان استانی و کشوری کرده و تاکنون نیز نتایج مثبتی به دست آورده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول