اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی نوشهر:

‌قدیمی‌ترین فرودگاه مازندران در آستانه تعطیلی قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی نوشهر از تعطیلی قدیمی‌ترین فرودگاه استان مازندران (فرودگاه نوشهر) در آینده‌ای نزدیک ابراز نگرانی کرد‌.

‌قدیمی‌ترین فرودگاه مازندران در آستانه تعطیلی قرار دارد
معصوم پرویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اظهار گله‌مندی از بی‌توجهی به فرودگاه نوشهر در مقایسه با سایر فرودگاه‌ها خاطرنشان کرد: به علت عدم پیگیری مسئولان استانی و نبود امکانات پیشرفته، در صورت مناسب نبودن شرایط جوی طی هفته‌های متوالی پروازهای این فرودگاه کنسل می‌شود و مسافران مجبورند بدون آنکه در فرودگاه نوشهر پیاده شوند به سمت فرودگاه مبدا بازگردند که این امر موجب سرگردانی مسافران زیادی شده است.
وی با اشاره به پروازهای متعددی که می‌تواند از این فرودگاه صورت گیرد، گفت: در کنار بودجه‌های کلان فراوانی که به منظور توسعه فرودگاه‌های استان اختصاص می‌یابد گویا فرودگاه نوشهر سهمی از این بودجه‌ها ندارد.
پرویی در ادامه علت اصلی بین‌المللی ‌نشدن فرودگاه نوشهر را وجود موانعی در شهرستان چالوس عنوان کرد و یادآور شد: از آنجایی که نیمی از باند فرودگاه نوشهر توسط ساختمان‌ها و هتل آپارتمان‌های غیرمجاز چالوس احاطه شده است، این امر موجب مشکلات فراوانی در این زمینه شده و با وجود پیگیری‌ها و مکاتبات اداری فراوان از سال 85 تا امروز هنوز چاره‌ای برای رفع این مشکل اندیشیده نشده است.
وی همچنین از عدم آسفالت قسمتی از فرودگاه نوشهر ابراز گله کرد و گفت: قسمتی از طول باند فرودگاه فاقد آسفالت است که این امر نیازمند پیگیری است.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان نوشهر در پایان تصریح کرد: به عنوان نماینده شهروندان نوشهری از بازرسان ویژه فرودگاه‌های کشوری درخواست بازدید این موانع و مشکلات را از نزدیک دارم و تقاضا می‌کنم هر چه زودتر این معضل برطرف شده تا مردم نوشهر شاهد بین‌المللی شدن این فرودگاه باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول