اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی اعلام کرد:

برگزاری دوره‌ آموزشی برای کارکنان فرودگاه ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: دوره‌های آموزشی آمادگی جسمانی برای کارکنان فرودگاه ارومیه در حال برگزاری است.

برگزاری دوره‌ آموزشی برای کارکنان فرودگاه ارومیه
کمال پرهیزکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی به منظور آمادگی جسمانی و ارتقای سطح آمادگی و مقابله سریع با انواع حوادث و نجات سریع جان انسان‌ها در کوتاه‌ترین زمان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی در این زمینه برای بخشی از کارکنان ایمنی زمینی فرودگاه‌های سنندج، همدان، ایلام ،خرم‌آباد، تبریز و ارومیه به مدت 40 ساعت در فرودگاه ارومیه برگزار می‌شود.
این مسئول افزود: این کلاس‌ها از 23 مهرماه آغاز شده و تا روز 27 مهرماه ادامه خواهد داشت.
پرهیزکار با بیان اینکه محمدمهدی جانیکول از اداره کل ایمنی و آتش نشانی شرکت فرودگاه‌های کشور مدرس این کلاس‌ها است، اعلام کرد: در این زمینه تلاش می‌شود از اساتید به نام استفاده شود.
وی در ا ادامه از اجرای مانور وضعیت اضطراری در فرودگاه خوی خبر داد و گفت: به منظور تقویت و هماهنگی هر چه بیشتر واحدهای عملیاتی و امدادی در زمان وقوع حادثه، مانوری در فرودگاه خوی برگزار شد.
این مسئول اظهار داشت: این مانور با حضور فعال بخش‌های عملیاتی فرودگاه خوی، پلیس و یگان حفاظت هواپیمایی، حراست، کارشناسان ارزیاب اداره کل، ستاد حوادث غیر مترقبه، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس110و پلیس راه، اداره راه و ترابری و سایر نیروهای امدادی برگزار شد.
پرهیزکار با بیان اینکه در این مانور این واحدها با انجام وظایف محوله، قدرت اجرایی خود را در هنگام سوانح و حوادث واقعی محک زدند، تصریح کرد: در این راستا مانور به خوبی اجرا شد و شاهد تلاش همکاران در اجرای مانور بودیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول