اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شفقت در گفت‌وگو با فارس:

برقراری پروازهای شب از فرودگاه بجنورد ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: برقراری پروازهای شب از فرودگاه بجنورد ضروری است.

برقراری پروازهای شب از فرودگاه بجنورد ضرورت دارد
ابوطالب شفقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: برای برقراری پروازهای بعد از ظهر و نوبت شب با شرکت‌های مختلف هواپیمایی از جمله ماهان مذاکره شده تا این پروازها را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه برقراری پروازهای شب به عنوان یک اولویت به منظور تسهیل در آمد و رفت سرمایه‌گذاران و شهروندان پیگیری می‌شود، اظهار امیدواری کرد، تا این پروازها در آینده نزدیک محقق شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: هم‌اکنون استقبال از پروازهای فرودگاه بجنورد بالا بوده و باید شمار پروازها افزایش یابد.
وی با بیان اینکه طرح‌های توسعه فرودگاه بجنورد نیز در حال انجام است، تصریح کرد: هیچ‌گونه مشکلی در روند اجرای این طرح‌ها وجود نداشته و دولت نیز 350 میلیارد ریال به همین منظور اختصاص داده است.
 
* معرفی مدیران کل دستگاه‌هایی که با عنوان سرپرستی اداره می‌شوند

شفقت در ادامه با اشاره به اینکه معرفی مدیران کل دستگاه‌هایی که با عنوان سرپرستی اداره می‌شوند، در خراسان شمالی آغاز شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا در آینده نزدیک مدیران کل این دستگاه‌ها معرفی شوند.
وی افزود: اخیراً نیز مدیران کل چند دستگاه استان معرفی شده و این روند تا تعیین تکلیف سایر دستگاه‌هایی که به صورت سرپرستی اداره شده، ادامه خواهد داشت.
هم‌اکنون مسکن و شهرسازی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، صنایع و معادن و ... در خراسان شمالی به صورت سرپرستی اداره می‌شود.
 
* انتقال معاونت عمرانی تا دهه فجر به ساختمان جدید استانداری

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ضرورت انتقال معاونت عمرانی به ساختمان جدید برای تکمیل این پروژه بزرگ اداری اظهار داشت: بر اساس برنامه قرار است تا بهمن امسال معاونت عمرانی استانداری به ساختمان جدید انتقال یابد.
وی حضور معاونت عمرانی در این پروژه را سبب تسریع در اجرا و احداث ساختمان جدید استانداری خراسان شمالی برشمرد.
شفقت گفت: در پروژه‌های عمرانی رویکرد این بوده تا ضمن اجرای طرح‌ها در قالب فازهای مختلف از فضاهای ایجاد شده در قالب فازهای مختلف نیز دستگاه‌های مرتبط استفاده کنند.
اجرای ساختمان جدید استانداری خراسان شمالی از سه سال قبل و با 10 هزار متر مربع زیربنا و 5 طبقه در محل سابق پایانه مسافربری بجنورد آغاز شده است.

* علاقه‌مندیم سفر دولت به خراسان شمالی انجام شود

استاندار خراسان شمالی همچنین با تاکید بر اینکه آمادگی‌ها برای سفر چهارم رئیس جمهور به این استان وجود دارد، گفت: علاقه‌مندیم سفر دولت به خراسان شمالی سریع‌تر انجام شود.
وی افزود: در این راستا آمادگی خود را به دفتر رئیس جمهور اعلام و منتظر نظر ریاست جمهوری برای سفر به خراسان شمالی هستیم.
شفقت یادآور شد: البته رئیس جمهور اواخر شهریور امسال برای حضور در همایش فرهنگی اکو به خراسان شمالی سفر کرده بود که حاکی از توجه دولت به برنامه‌های فرهنگی دارد.
نخستین سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی در 19 مرداد 84، دومین سفر رئیس جمهور به استان در 17 مهر 87 و سومین سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی در 12 آبان 89 صورت گرفت.
 
* برگزاری جشنواره ملی انگور در خراسان شمالی بزرگ‌ترین رویداد است

استاندار خراسان شمالی همچنین از برگزاری جشنواره ملی انگور در این استان به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ این استان یاد کرد.
وی با بیان اینکه این جشنواره دوم آبان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره به منظور معرفی محصول انگور خراسان شمالی در سطح ملی و همچنین توسعه سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی برگزار می‌شود.
شفقت تصریح کرد: هم‌اکنون حدود 9 درصد از میزان تولید در سطح کشور مربوط به خراسان شمالی بوده که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول