اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت توسعه باند فرودگاه پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل توسعه باند و نصب VOR را از نیازهای اساسی فرودگاه پارس‌آباد عنوان کرد.

ضرورت توسعه باند فرودگاه پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی صفایی صبح امروز در جلسه بررسی راه‌های رفع مشکل سند مالکیت فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: با حل مشکل سند مالکیت و انتقال آن از کشت و صنعت مغان به فرودگاه پارس‌آباد، راه برای توسعه و گسترش این فرودگاه هموارتر می‌شود. 
وی ادامه داد: انتقال نیافتن سند مالکیت سبب شده تا فرودگاه مغان با وجود قدمت زیاد و قابلیت‌هایی که دارد کمتر توسعه یابد.
صفایی بیان داشت: پس از برآورده کردن این نیازها، پیگیر راه‌اندازی سیستم روشنایی باند فرودگاه خواهیم بود.
این مسئول فرودگاه را از شاخصه و مولفه‌های مهم توسعه دانست و ابراز داشت: فرودگاه فعال در رشد و توسعه مناطقی که از این نعمت برخوردارند بسیار اثربخش است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل ارتقای ایمنی زمینی فرودگاه‌‌ها را از سیاست‌های راهبردی شرکت فرودگاه‌های کشور ذکر کرد و ادامه داد: وقتی فرودگاهی از نظر ایمنی در سطح بالا و منطبق با استاندارد باشد، خلبانان برای پرواز در آن مسیر رغبت زیادی نشان می‌دهند.
به گفته صفایی، با اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بالا بردن ایمنی زمینی باند، امکان نشست و برخاست هواپیماهای بزرگ در فرودگاه مغان وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز در این جلسه اظهار داشت: برای توسعه باند فرودگاه پارس‌آباد 90 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
وکیل سپه همچنین خواستار افزایش پروازهای مسیر تهران – پارس آباد و بالعکس و نیز ایجاد پرواز مشهد – پارس آباد و بالعکس شد.
فرماندار پارس‌آباد نیز در این جلسه ابراز داشت: دولت احمدی‌نژاد به منظور افزایش سطح رفاه مردم و رونق فرودگاه پارس‌آباد اعتبارات خوبی به این فرودگاه اختصاص داده است.
ولی کریمی مساحت این فرودگاه را 170 هکتار ذکر و بر حل سریع مشکل سند مالکیت فرودگاه پارس‌آباد تاکید کرد.
وی استقبال مردم منطقه را از مسافرت‌های هوایی خوب توصیف کرد و گفت: پیشرفت همه جانبه و آبادانی مناطق مختلف دشت مغان تا حد زیادی در گرو توسعه و پیشرفت فرودگاه مغان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد مغانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز به اهمیت فرودگاه پارس‌آباد در پویایی و رشد این بنگاه عظیم اقتصادی و صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت از هیچ تلاشی برای انتقال سند مالکیت به نام این فرودگاه فروگذار نخواهد کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول