اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل خبر داد:

احداث جایگاه سوخت‌گیری هواپیما در فرودگاه پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت:‌ عملیات احداث جایگاه سوخت‌گیری هواپیما در فرودگاه پارس‌آباد به زودی آغاز می‌شود.

احداث جایگاه سوخت‌گیری هواپیما در فرودگاه پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان صبح امروز در معارفه مدیر شرکت نفت پارس‌آباد اظهار داشت: احداث جایگاه سوخت هواپیما، مشکل سوخت‌گیری هواپیماهای ورودی و خروجی به فرودگاه پارس‌آباد برطرف شده و آنها با اطمینان بیشتر می‌توانند کار جابه‌جایی مسافران را به صورت هوایی انجام دهند.
وی گفت: با تکمیل و افتتاح این پروژه شرکت فرآورده‌های نفتی سوخت مورد نیاز این جایگاه را نیز به موقع تامین می‌کند تا در سوخت‌گیری هواپیما مشکلی به وجود نیاید.
این مسئول از حل مشکل برخی از جایگاه‌های سی‌.ان.جی و بازگشایی مجدد آنها خبر داد و افزود: با رفع برخی از موانع و همکاری خوب جایگاه‌داران در پرداخت بهای گاز مصرفی شاهد فعالیت مجدد تعدادی از جایگاه‌های سی.ان.جی تعطیل شده در استان هستیم.
آقامحمدیان بیان داشت: در راه‌اندازی و احداث جایگاه‌های سی.ان.جی مشکلی نداریم و به تعداد لازم جایگاه‌های گاز طبیعی فشرده وجود دارد.
وی به وسعت شهرستان پارس‌آباد و مناطق روستایی و شهرهای متعدد این منطقه اشاره کرد و بیان داشت: ‌با توجه به این حجم درخواست‌ها به زودی دو جایگاه سی.ان.جی جدید در شهرستان پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود.
مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: ‌با افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه‌ها مشکلات و نگرانی اهالی منطقه برطرف شده و به بخشی از نیازهای مردم پاسخ داده می‌شود.
این مسئول در ادامه اظهار داشت:‌ با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها میزان مصرف سوخت از جمله بنزین در استان اردبیل کاهش یافته به طوری که این کاهش در برخی از فصول 20 تا 30 درصد بوده است.
وی همچنین از دهیاران و روسای شوراهای اسلامی خواست تا در ذخیره‌سازی سوخت زمستانی روستاهای فاقد گاز و همچنین نانوایی‌ها به عنوان سوخت دوم اقدام لازم و به موقع را قبل از آغاز فصل زمستان انجام دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد نیز در این جلسه از گلایه مردمی در کمبود جایگاه‌های سی.ان.جی سخن به میان آورد و افزود:‌ موجود بودن سه جایگاه سی.ان.جی در پارس‌آباد پاسخگوی نیازهای مردمی نیست و ما هر روز شاهد ازدحام و صف‌های طولانی خودروها در مقابل جایگاه‌های سی.ان.جی هستیم.
ولی‌کریمی بیان داشت: ‌بر اساس آمار و ارقام رسمی و قانونی تعداد خودروهای موجود در پارس‌آباد با تعداد وسایط نقلیه هفت شهر استان اردبیل برابری می‌کند.
وی خواستار احداث و راه‌اندازی جایگاه تک منظوره سی.ان.جی در بخش تازه‌کند پارس‌آباد شد و بر سرعت اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در این زمینه تاکید کرد.
در پایان این مراسم سیف‌الله سیفی به عنوان مدیر جدید شرکت نفت پارس‌آباد معرفی شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول