اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد:

توسعه و تکمیل فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از توسعه و تکمیل فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس در منطقه پارس جنوبی خبر داد.

توسعه و تکمیل فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان کنگان اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت، ارائه کمک‌های عام‌المنفعه به جامعه پیرامونی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: برای توسعه پارس جنوبی باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های مناطق اطراف اهتمام ورزیم و نباید اهمال و کم‌کاری در این زمینه داشته باشیم.
مدیرعامل پارس جنوبی از کمک 215 میلیارد تومانی پارس جنوبی به توسعه زیرساخت‌های اطراف عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت‌های تابعه نفت مستقر در استان بوشهر، 215 میلیارد تومان در سال‌های 88 و 89 در حوزه‌های خدمات بهداشت و درمان، امور فرهنگی، خدمات حمل و نقل، ورزش، توسعه زیربنایی شهری، خدمات پروازی، احداث جاده، بزرگراه و راه‌های ارتباطی، توزیع آب و برق به شهرهای و روستاهای پیرامون تاسیسات صنعتی در پارس جنوبی کمک کرده‌اند.
موسوی تصریح کرد: مطالعه، طراحی و اجرای 37 پروژه از پروژه‌ها و طرح‌های مصوب سفرهای استانی هیئت دولت به استان بوشهر با اعتباری حدود هزار میلیارد تومان از محل منابع مالی وزارت نفت نیز از جمله تلاش‌های این سازمان برای توسعه زیرساخت‌های محیط پیرامونی تاسیسات صنعت نفت است.
وی از توسعه و تکمیل فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس خبر داد و اضافه کرد: توسعه و تکمیل فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس، تولید و توزیع آب شرب و نیمه صنعتی در مناطق سه‌گانه، توسعه شبکه‌های برق صنایع پایین‌دست، ایجاد شبکه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، توسعه فضای سبز و توسعه و تکمیل خیابان‌های داخلی و مسیرهای ارتباطی از جمله این برنامه‌هاست.
موسوی، توسعه شبکه‌های برق صنایع پایین‌دست و نیمه صنعتی، توسعه و تکمیل بندر خدماتی پارس و ایجاد و توسعه کریدورهای ارتباطی برای انتقال خطوط خوراک، محصول یوتیلیتی بین صنایع بالا دستی و پایین‌دستی را از دیگر برنامه‌های این سازمان برای توسعه زیرساخت‌های حوزه عملیاتی پارس جنوبی برشمرد.
وی تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است، با رهبری معظم‌له و دولت محترم و با تاسی از روحیه ایثار و از خودگذشتگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس این جبهه بزرگ اقتصادی و تولید را به یاس دشمنان و میدان خودباوری، خلاقیت و اراده ایرانی تبدیل کنیم.
مدیرعامل پارس جنوبی افزود: باید با استفاده از توان متخصصان داخلی در مسیر پیشرفت پارس جنوبی گام برداریم و دشمنان را ناکام کنیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول