اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ملایر:

بیست و سومین جشنواره تئاتر همدان در ملایر کلید خورد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای هشت نمایش در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان در ملایر خبر داد.

بیست و سومین جشنواره تئاتر همدان در ملایر کلید خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمود مصباح پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان همدان در ملایر اظهار داشت: در جشنواره امسال هشت نمایش به روی صحنه می‌رود که طی مدت چهار روز اجرا می‌شود.
وی افزود: نمایش "سلام آقای ..." به کارگردانی مجتبی شجاعی‌زاده از ملایر، نمایش "سعادت لرزان، مردان تیره روز" به کارگردانی محمود غفاری از بهار، نمایش "آخرین نامه" به کارگردانی اکبر مرادی کامیاب روز 25 مهر و نمایش‌های "پرسه" از علی ضیایی از ملایر، "سونامی به صرف چای" از سجاد طهماسبی از تویسرکان و "عشق‌آباد" از سعید باغبانی از همدان 26 مهر ماه به اجرا درمی‌آید.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش "ملحفه‌ای برای آیدا" به کارگردانی روح‌الله صالحی از نهاوند و "خطوط خاطر" از محمد قاسمی از ملایر در روز 27 مهر خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این روز کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بازدید از اماکن تفریحی و توریستی شهرستان ملایر از دیگر برنامه‌های روز 28 مهر و آخرین روز جشنواره در ملایر است.
مصباح در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اختتامیه این مراسم نیز در ساعت 15 روز 28 مهر ماه در مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: تمام اجراها در سالن مجتمع فرهنگ و ارشاد ملایر است و جلسه نقد و بررسی نیز بعد از پایان هر نمایش در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار می‌شود.
همچنین از گروه منتخب عفاف و حجاب و یک نمایش براساس ارزیابی به عنوان کار منتخب تماشاگران تقدیر می‌شود و اسامی داوران عباتند از محسن ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، رحیم موسوی و همایون علی‌آبادی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول