اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات و گروه‌های برتر؛

ششمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نفرات و گروه‌های برتر ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در سه بخش بین‌المللی، داخلی و نمایش‌های برگزیده برای شرکت در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به کار خود پایان داد.

ششمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در مراسم اختتامیه این جشنواره که ظهر امروز در سینما کردستان مریوان برگزار شد، در بخش داخلی این جشنواره هیئت داوران جایزه برگزیده بخش موسیقی جشنواره را به سهراب ثنایی به خاطر تولید موسیقی جشن سالگرد از استان البرز اهدا کرد.
همچنین در این بخش هیئت داوران از مهران فیض رحیمی به خاطر موسیقی نمایش سمفونی درد دل از کرمانشاه تقدیر کردند.
در بخش طراحی صحنه نیز روح‌الله ثنایی به خاطر طراحی نمایش هیس از ورامین جایزه برگزیده این بخش را از ان خود کرد و سامان خلیلیان طرح صحنه و لباس نمایش خیابان یک طرفه نیز جایزه این بخش را از آن خود کرد.
در بخش طرح و ایده نیز هیئت داوران عنوان نخست این بخش را به فرامرز قلیچ‌خانی به خاطر طرح و ایده نمایش جشن سالگرد اختصاص داد و عناوین دوم و سوم این بخش نیز به ترتیب به سامان خلیلیان طراح نمایش خیابان یک طرفه و مختار محمدی طراح نمایش چنج رسید.
در بخش بازیگری زن نیز الهه پورجمشید به خاطر بازی در نمایش خیابان یک طرفه از تهران جایزه نخست را آن خود کرد.
بر اساس گزارش فارس؛ در این بخش همچنین راضیه دهقانی به خاطر بازی در نمایش هیس از ورامین دوم شد و رتبه سوم نیز به کژال راستبین به خاطر بازی در نمایش چنج از مریوان رسید.
در بخش بازیگری مرد نیز سعید رحیمی به خاطر بازی در نمایش جشن سالگرد از البرز عنوان نخست را به دست آورد و بهنام شرفی به خاطر بازی در نمایش از پشت عینک ته استکانی از ملایر عنوان دوم را از ان خود نمود.
رتبه سوم این بخش نیز به طور مشترک به مختار محمدی بازیگر نمایش برزخ شب زدگان از مریوان و محمد هادی عطایی به خاطر بازی در نمایش خیابان یک طرفه از البرز رسید.
هیئت داوران همچنین در این بخش از مصطفی کولیوند بازگیر نمایش آریوبرزن پاتو زمین بذار تقدیر کردند.
در بخش کارگردانی نیز فرامرز قلیچ‌خانی به خاطر کارگردانی نمایش جشن سالگرد عنوان نخست را به دست آورد.
عنوان دوم این بخش نیز به صورت مشترک به امیرحسین شفیعی کارگردان نمایش هیس و نرگس خاک‌کار کارگردان نمایش از پشت عینک ته استکانی رسید.
بخش سوم کارگردانی جشنواره نیز به عزیز زادسر به خاطر کارگردانی نمایش برزخ شب‌زدگان از مریوان رسید.
جایزه ویژه هیئت داوران این جشنواره نیز در پایان به نمایش پینوکیو به کارگردانی علی نوریان رسید.
ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به مدت چهار روز و با حضور 35 گروه داخلی و خارجی و چهار کشور فرانسه، عراق، تاجیکستان و ترکیه برگزار شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول