اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 مهرماه؛

جشنواره تئاتر همدان در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: جشنواره تئاتر استان همدان 25 مهر ماه در ملایر برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر همدان در ملایر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمود مصباح بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملایر یکی از فعال‌ترین مراکز خبری است و پا به پای استان در حال پیشرفت است.
وی به توانمندی‌های ملایر در زمینه‌های فرهنگی، هنری و علمی اشاره کرد و افزود: از نظر فرهنگی و هنری مدیریت ارشاد ملایر باید به معاون مدیرکل ارتقا پیدا کند.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر جایگاه ملایر را از نظر فرهنگی و هنری بالا خواند و تصریح کرد: استعدادهای بالقوه باید بالفعل شود و خبرنگاران با روابط عمومی بالا و ارتباط با مردم و اطلاع‌رسانی درست نقش بزرگی را در شناسایی هر چه بهتر شهرستان ایفا می‌کنند.
وی از برگزاری جشنواره تئاتر استان در 25 مهر ماه در ملایر خبر داد و بیان داشت: این جشنواره از 25 مهر آغاز و به مدت چهار روز در ملایر ادامه دارد.
مصباح از بازبینی 15 نمایش برای این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد هشت نمایش به بخش جشنواره راه یافته و به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: در این جشنواره دو گروه از شهرستان همدان، یک گروه از نهاوند، یک گروه از تویسرکان و یک گروه از بهار و سه گروه از ملایر حضور دارند.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از تشکیل 11 کمیته برای این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: این کمیته‌ها شامل هماهنگی، داوران، نظارت و ارزشیابی، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مهمانان و تشریفات، تدارکات و پشتیبانی، امور هنری سمعی و بصری، کمیته دبیرخانه جشنواره و برنامه‌های جمعی و اختتامیه است.
وی در ادامه به تفاوت جشنواره تئاتر استان در سال جاری با سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در این جشنواره از نظر برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه به صورت دیگری عمل می‌شود و برنامه‌ها تکراری نبوده و در نوع اجرا، پذیرایی، سخنرانی، اهدا جوایز تفاوت‌های زیادی دارد.
مصباح برنامه‌های جشنواره را برای هنرمندان مهمان در ملایر شامل کارگاه‌های آموزشی، بازدید از اماکن توریستی و تفریحی ملایر، توزیع بسته‌های فرهنگی بین هنرمندان و ... عنوان کرد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت: ما افتخار می‌کنیم که امسال بعد از هشت سال این جشنواره در ملایر برگزار می‌شود.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری سه نمایشگاه هنرهای تجسمی و دو نمایشگاه عکس هنری در زمان اجرای جشنواره خبر داد و گفت: طراح تندیس جشنواره بیست و سوم زاهده معینی منش و طراح پوستر رسول میرزایی هستند.
وی از همکاری فرمانداری، اداره تربیت بدنی، اتاق بازرگانی، خانه معلم و انجمن سینمای جوان در مورد هر کمک به اجرا و برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر استان تقدیر  تشکر کرد و بیان داشت: در این جشنواره به گروهی که حجاب و عفاف را رعایت کنند و همچنین تماشاگرانی که این ویژگی را داشته باشند جوایز ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول