اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت داوران جشنواره تئاتر مهر کاشان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از معرفی هیئت داوران همزمان با اجرای اولین نمایش بخش مسابقه این جشنواره خبر داد.

هیئت داوران جشنواره تئاتر مهر کاشان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی نادعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، سعید حریری، علیرضا فائض‌پور، محمد حمیدی‌شاد، علی شریعت‌زاده، مصطفی شب‌خوان را به‌عنوان داور و مشاور در کمیته داوران و صابر طحان و اکبر رضوانیان را در سمت ناظر داوری نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره معرفی کرد.
وی افزود: سعی شده ترکیب هیئت داوران از بین پیشکسوتان تئاتر، افراد باتجربه، متخصص، متعهد و با سلایق مختلف هنری انتخاب شوند.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهردار کاشان خاطرنشان کرد: در هفتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان 25 اثر نمایشی به منظور شرکت در بخش‌های مختلف حضور دارند و امید است اعضای هیئت داوری با تأسی به مولای متقیان(ع) در ارزیابی‌ها به انصاف و عدل، نمایش‌ها، نفرات و گروه‌های برتر را انتخاب کنند.
نادعلی تصریح کرد: این گروه‌های نمایشی از شهرهای تهران، اصفهان، ملک‌شهر، خرمشهر، اهواز، اردبیل، فلاورجان، قزوین و کاشان از بین 196 گروه نمایشی متقاضی شرکت در هفتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در ژانرهای آئینی سنتی، اجتماعی تاریخی، اجتماعی، دینی، کودک و نوجوان و دفاع مقدس تا 28 ماه جاری در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان به ارائه آثار خود می‌پردازند.
وی با اشاره به تلاش کمیته فنی جشنواره برای حضور داوران مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان یادآور شد: با وجود وعده مسئولان به دلیل همزمانی این جشنواره با جشنواره‌های استانی این امکان میسر نشد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول