اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان البرز خبر داد:

حضور 16 نمایش از البرز در جشنواره تئاتر استانی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ارشاد استان البرز اعلام کرد: 16 نمایش از استان البرز در جشنواره تئاتر استانی برای کسب مجوز حضور در جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر به روی صحنه می‌روند.

حضور 16 نمایش از البرز در جشنواره تئاتر استانی
قادر آشنا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس جدول انتخاب نمایش‌های حاضر در جشنواره تئاتر فجر، آثار استان‌های مختلف کشور باید به ترتیب در جشنواره‌های استانی و سپس منطقه‌ای حضور یافته و در صورت موفقیت به جشنواره اصلی راه می‌یابند.
وی تصریح کرد: این آثار در صورت کسب امتیازات لازم، در جشنواره تئاتر فجر حضور می‌یابند که در جشنواره امسال استان البرز دارای آثار ارزشمندی است.
این مسئول فرهنگی با اعلام اینکه جشنواره تئاتر استانی در البرز از هفته آخر مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره با حضور 16 اثر از هنرمندان البرزی از روز بیست و پنجم نخستین ماه پاییز در کرج برگزار می‌‌شود.
آشنا خاطرنشان کرد: هنرمندان البرزی برای حضور در این رقابت‌های فرهنگی و هنری بیش از 110 اثر نمایشی و 20 نمایش خیابانی را به هیئت داوری ارائه کردند که در نهایت 16 اثر برای حضور در جشنواره استانی انتخاب شدند.
وی افزود: از این تعداد 12 اثر مربوط به بخش نمایش صحنه‌ای است و ظرفیت‌های سخت‌افزاری لازم از جمله سالن تئاتر برای نمایش آثار فوق در زمان برگزاری جشنواره استانی تئاتر فجر امسال آماده شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: خوشبختانه در تئاتر فجر سال 90 استان البرز از نظر کمی و کیفی آثار خوبی را معرفی کرده که این امر نشان دهنده توانمندی‌ خوب هنرمندان البرزی است.
آشنا گفت: امیدوارم در نهایت هنرمندان البرزی بتوانند توانایی‌های خود را در جشنواره اصلی تئاتر فجر به خوبی معرفی کنند.

تمام آثار جشنواره استانی البرز مجوز نمایش دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا آثار راه‌ یافته به بخش جشنواره استانی تئاتر فجر برای اجرای عموم نیز مجوز دارند؟ گفت: تمام آثار راه یافته به بخش استانی جشنواره تئاتر فجر امسال مجوز اجرای عمومی دارند و در زمان‌های مقرر به روی صحنه خواهند رفت.
استان البرز به همراه چهار استان دیگر امسال جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر را برگزار خواهند کرد که برترین‌های این پنج جشنواره به جشنواره اصلی راه می‌یابند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول