اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار تهران:

دفاع مقدس شناسنامه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مسئول امورایثارگران استانداری تهران با اشاره به جایگاه دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس شناسنامه انقلاب اسلامی است.

دفاع مقدس شناسنامه انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز محمد کرمی در نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت: هشت سال دفاع مقدس شناسنامه واقعی انقلاب و عنصر جاودانگی و روح ماندگاری نظام است و افزود: خداوند ایثار و شهادت را قرار داد تا انسان راه ماندگاری و جاودانی را پیدا کند. 
مشاور استاندار تهران با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران در جامعه اسلامی دارای جایگاهی بی‌بدیل، ستودنی و قابل تحسین هستند، گفت: امروزه نقش جانبازان در انقلاب اسلامی همانند عمار و یاسر در جامعه اسلامی است که در راستای مبارزه با دشمنان دین و جریان نفاق نقش‌آفرینی می‌کنند.
وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران  در برهه ای از تاریخ توانستند با شجاعت و از خودگذشتگی، فرهنگ و حماسه‌ای بی‌نظیر در دفاع از آرمان‌های اسلامی، ملی و انسانی خلق و مسیر تاریخ را عوض کنند و به فرموده مقام معظم رهبری، از لحظه لحظه صحنه‌های دوران دفاع مقدس می‌توان مصباح و چراغ مسیر تکامل و تعالی بشریت عرضه کرد.
کرمی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در دو بعد مادی و معنوی برای کشور ما دستاورد داشت و موجب پیشرفت‌های زیادی شد و در بعد مادی اگر توجه کنیم می‌بینیم ما قبل از انقلاب نه پزشکی، نه مهندسی پیشرفته‌ای و نه مدیریت درستی داشتیم که جنگ و دفاع باعث شد کشور ما در همه ابعاد پیشرفت کند.
مسئول امور ایثارگران استانداری تهران عنوان کرد: در جنگ روحیه خداگرایی، ایثار ، فداکاری و رسیدن به قرب حق تجلی پیدا کرد.
وی افزود: دفاع مقدس موجب عمق بیشتر دین گرایی مردم ایران شد و فرهنگ معنوی به قدری قوی شد که پس از جنگ هم که دشمن همه توان خودش را در تهاجم و شبیخون فرهنگی قرار داد که تا به امروز هم با همان توان ادامه می‌دهد، نتوانسته از نظر فرهنگی مردم ما را از پا در بیاورد.
در ابتدای این نشست نیز محسن امجدی مشاور فرماندار و مسئول امور ایثارگران فرمانداری در گزارشی به اقدامات انجام شده در ارتباط با نحوه خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ ایثارگران پرداختند و در ادامه این جلسه چگونگی برنامه‌ریزی و خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان و نیز ترویج فرهنگ پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران بحث و تبادل نظر شد.
در پایان کرمی مشاور استاندار و فرماندار پاکدشت و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در منزل دو شهید والامقام با خانواده‌های این شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.
نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات ایثارگران که با همت امور ایثارگران فرمانداری پاکدشت و با حضور مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری تهران، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، معاونان فرماندار، مشاور فرماندارومسئول امور ایثارگران فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان پاکدشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول