اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

دفاع مقدس الگوی برجسته مقاومت در جهان است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: از دستاوردهای مهم دفاع مقدس تبدیل کشور اسلامی ایران به الگوی برجسته مقاومت در سراسر جهان اسلام است.

دفاع مقدس الگوی برجسته مقاومت در جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند برنامه‌ریزی و سازماندهی است
وی بیان داشت: جنگ در اصطلاح پیکار مسلحانه و خونین گروه‌های متشکل است یا جنگ کشمکش و برخورد مسلحانه میان دو یا چند سو گفته شده، اما در قاموس اسلام جنگ جلوه دینی یافته و انواع می‌یابد که یکی از آنها جهاد دفاعی است.
این مسئول به نقش ولایت فقیه در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ولایت و رهبری در اسلام به غیر از ریاست و مدیریت جامعه و انسان در عالم سیاست است.
ستوده بیان داشت: رهبری اسلامی دارای اختیارات وسیع حکومتی در امر مدیریت و دفاع از اسلام و کشور است چون از نظر جهان‌بینی الهی افزون بر عوامل مادی یک سلسله عوامل معنوی در عالم وجود است که در سرنوشت جهان و انسان موثر بوده و رهبری اسلامی مکلف به حفظ و شکوفایی آنهاست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل شاخص‌های جهاد دفاعی در نزد ولایت فقیه را شکوفایی ایمان و معنویت، درخشش ایثارگری و شهادت، نمایش مدیریت و فرماندهی اسلامی جنگ، صدور اخلاق اسلامی، اثبات و وجود امدادهای غیبی، ظلم ستیزی با تمام مظلومیت عنوان کرد.
این مسئول ابراز داشت: ماحصل جنگ تحمیلی یا به عبارت بهتر دفاع مقدس مساوی تخریب گسترده و نابودی ذخایر و منابع ملی و تحلیل فزاینده نیروی انسانی و کشتار مردم هر دو کشور بوده اما از سوی ایران دفاع منتهی به دستاوردهای بزرگی شد که از جمله آنها می‌توان به ارائه یک الگوی برجسته مقاومت و اثبات توانایی‌های دفاعی اشاره کرد، و دیگر صدور انقلاب بود، که طنین حق‌طلبی آن در عین مظلومیت به گوش جهانیان رسید و مورد تجلیل آگاهان جهانی واقع شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول