اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور:

رزمندگان دوران دفاع مقدس نگاهشان فقط به ولایت‌فقیه بود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیشابورگفت: جوانان رزمنده در دوران دفاع مقدس به دنبال حکومت و دولت نبودند و فقط نگاهشان به ولایت‌فقیه بوده است.

رزمندگان دوران دفاع مقدس نگاهشان فقط به ولایت‌فقیه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محسن قاجاریان صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تالار اجتماعات دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ ایران یک رهبر روحانی در کشور حاکم شد که مردم عاشق وی بودند.
فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور افزود: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی اگر از آن زمان قوی‌تر نباشد، ضعیف‌تر نیست.
وی با اظهار شکر به درگاه خداوند که اکنون در رأس مملکت ولایت فقیه است، گفت: ما تا زمانی که ولایت را داشته باشیم هیچ مشکلی نداریم.
وی گفت: جوانان رزمنده در دوران دفاع مقدس به دنبال حکومت، دولت نبودند و فقط نگاهشان به ولایت‌فقیه بوده است.
فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور با اشاره به جایگاه هدایت‌گرانه حضرت امام خمینی (ره) در دوران جنگ، بسیاری از مردم به خاطر درک نکردن مشکلات و بحران‌های بزرگ بعد از انقلاب همچون کودتاها که همگی توسط حضرت امام خمینی(ره) به راحتی مدیریت شد به عظمت شخصیت امام پی نبرده‌اند.
قاجاریان تاکید کرد: زمانی 20 هزار مستشار آمریکایی ارتش ایران را اداره می‌کردند و به تمام جوانب ارتش کشور اطلاع داشتند و این در مسائل مدیریت جنگ بسیار مهم بود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین خیانت‌های بازرگان ارتباط بزرگان دولت وی با رؤسای کومله و قطع روابط مالی و قرادادها نظامی با سایر کشورها بود.
عضو ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیشابور، تاکید کرد: هر کس در هر کشوری که به تقویت بنیه نظامی آن کشور توجه نکند بزرگ‌ترین خیانت را به آن کشور کرده است.
قاجاریان گفت:‌ اگر سیاسیون کشور در اوایل جنگ پاک و درست عمل می‌کردند کشور و انقلاب اینقدر ضربه نمی‌خورد.
وی اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین اختلافات ایران و کشورهای همسایه در مرزها، وجود دخالت دولت انگلیس در قراردادهای مرزی است.
قاجاریان گفت: در معرفی جنگ بد کار شده و برای همین اطلاع‌رسانی نامناسب بعضی از مردم از موضوعات جنگ خسته شده‌اند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمن با وجود سیاسیونی چون بازرگان و بنی‌صدر، کشور را بی‌صاحب ارزیابی کرد.
قاجاریان بیان داشت: تاکتیک‌های نظامی احمقانه بنی‌صدر در اوایل جنگ ما را بیچاره کرد.
فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور گفت: صدام در جنگ به هیچ‌وجه احمق نبود بلکه بسیار انسان نظامی و دقیقی بود و لشکرهای او بسیار حساب شده و دقیق عمل می‌کردند.
وی افزود: در جنگ در بعضی از عملیات‌ها چون والفجر مقدماتی شکست خوردیم و خسارت‌های زیادی را متحمل شدیم.
فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیشابور گفت: در جلسه‌ای که با فرماندهان نیروی زمینی ارتش پاکستان داشتیم خواستار رمز عملیات والفجر 8 و علل موفقیت آن شدند و به‌هنگام پاسخ‌های ما آن‌چنان مات و مبهوت مانده بودند که برای ما تعجب‌آور بود و حتی وقتی که ایشان رمز یا زهرای(س) عملیات را شنیدند بعضی‌هایشان گریه می‌کردند.
قاجاریان خاطرنشان کرد: بسیجیانی که امروز به آنان بی‌توجهی می‌شود در جنگ بسیار کار کردند و کشور را همین‌ها نگه داشتند.
وی اظهار داشت: سیاسیون کشور هیچ نداشته‌اند و هرچه داریم در کشور از برکت این مردم پابرهنه کوچه و بازار است.
وی اضافه کرد: اینکه می‌گویند تاکتیک در جنگ نبوده دروغ است، چراکه اگر تاکتیک نبود نمی‌توانستیم در برابر دنیا ایستادگی کنیم.
او گفت: کسانی که می‌گویند حقوق‌های آنچنانی و راحتی در زمان جنگ بوده است خود را مدیون خون شهدا می‌کنند.
وی تصریح کرد: در دولت اصلاحات چه خیانت‌های بزرگی علیه شهدا و چه صحبت‌هایی علیه اینان شد و در هیچ جای دنیا آنقدر ظلم به رزمندگان نکرده‌اند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور نیز گفت: تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) وجودش برای نیشابور نعمتی است و تاثیرگذاری فراوان مثبتی در مسائل مختلف شهرستان دارد.
سیدکاظم فرهمند افزود: کارهای مسطح سازی زمین پردیس دانشکده نیز هم‌اکنون توسط تیپ 21 امام رضا(ع) انجام شده است.
وی با گرامیداشت سرداران شهید خراسان و نیشابور گفت: شهیدان بسیار و سرداران بزرگی در کشور وجود دارد که گمنام زمین و مشهور آسمان هستند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول