اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

امروز هیچ کشوری قدرت جنگیدن با ایران اسلامی ندارد// دفاع مقدس کشور را در مقابل تمام تهدیدات بیمه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: دستاورد دفاع مقدس تنها در دوره‌های جنگ خلاصه نمی‌شود، بلکه کشور ما را در مقابل تمام تهدیدات بیمه کرد و امروز هیچ کشوری قدرت جنگیدن با ایران اسلامی را ندارد.

امروز هیچ کشوری قدرت جنگیدن با ایران اسلامی ندارد// دفاع مقدس کشور را در مقابل تمام تهدیدات بیمه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی لرستان در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دستاورد دفاع مقدس تنها در دوره‌های جنگ خلاصه نمی‌شود، بلکه کشور ما را در مقابل تمام تهدیدات بیمه کرد و امروز هیچ کشوری قدرت جنگیدن با ایران اسلامی ندارد.
وی افزود: امروز آثار دفاع مقدس در سطح جهان به خوبی مشاهده می‌شود و کشورهای همسایه ما همچون عراق و افغانستان چند سالی است که درگیری و جنگ در آن‌ها وجود دارد اما به برکت انقلاب‌ اسلامی، ولایت و دفاع مقدس دشمنان جرأت حمله نظامی را به ایران اسلامی ندارند.
احمدی‌مقدم اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها تلاش می‌کند ادامه دهنده راه مجاهدان هشت سال دفاع مقدس باشد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان نظام به خوبی پی‌برده‌اند، که موضوع ولایت و دینداری در ایران اسلامی چه موضوع مهمی است، از این‌رو به دنبال ضربه زدن به این موضوع مهم هستند، و تاکنون ما موفق‌تر از آن‌ها عمل کرده‌ایم.
احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: دشمنان نظام امروز بیکار ننشسته‌اند، نه برای از بین بردن آب و خاک ما بلکه هدف دشمن از بین بردن ولایت و دین است.
وی ترویج مواد مخدر، بی‌بندباری اخلاقی، از بین بردن هویت دینی اسلامی و ... را از اهداف اصلی دشمنان دانست و گفت: با توجه به هوشیاری ملت ایران نه تنها دشمنان در این زمینه‌ها موفق نبودند بلکه این کشورها گریبان‌گیر مشکلاتی نظیر بیکاری، فقر، رکود اقتصادی، بی‌بندوباری و ... شده‌اند.
احمدی‌مقدم یادآورشد: موج بیداری اسلامی که امروز در منطقه به وجود آمده نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری درحال سقوط هستند و این همان وعده الهی است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان می‌خواهند ما را در جبهه فرهنگی از پای درآورند و امروز ما در جهاد با آن‌ها هستیم اما این جهاد شکل آن عوض شده و دشمنان بیشتر از گذشته به دنبال انتقام هستند.
وی در ادامه به حماسه‌های لرستان در طول دوران انقلاب به ویژه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استان لرستان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تاکنون همواره ولایت و رهبری را تنها نگذاشته و این استان در تمام زمینه‌ها یکی از استان‌های امن کشور است.
احمدی‌مقدم با اشاره به نقش مردم در همکاری نیروی انتظامی یادآور شد: هر جا مشارکت مردم باشد ما جلو می‌رویم و هرجا مردم در همکاری با نیروی انتظامی مشارکت نداشته باشند ما پیشرفتی نمی‌کنیم.
وی به آمار کاهش تصادفات، جرائم و... در لرستان اشاره کرد و گفت: این آمارها نشان می‌دهند که استان لرستان در زمینه‌های مختلف توسعه یافته است.
لازم به ذکر است، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان و جمعی از مسئولان لرستانی برگزار شد.
در ادامه یگان‌های انتظامی در میدان در جلوی جایگاه رژه رفتند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول