اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

قدرت بازدارنده علیه دشمنان دستاورد دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دشتی گفت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس ایجاد قدرت بازدارنده علیه دشمنان اسلام و انقلاب است.

قدرت بازدارنده علیه دشمنان دستاورد دفاع مقدس بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مراد کاظمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان دشتی که با حضور فرماندار و مسئولان دشتی در میدان صبحگاه سپاه ناحیه دشتی برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان ما یکی از پشتوانه‌های بسیار حساس هستند که می‌توانند تهدیدات دشمنان را خنثی کنند .
کاظمی افزود: ازآنجا که استکبار جهانی با استفاده از ترفندها برای تخریب تلاش می‌کنند شما بسیجیان در انتقال فرهنگ  به نسل جوان لحظه‌ای غفلت نکنید.با نهادینه شدن تفکر بسیجی دشمنان نظام مایوس‌تر و ناامیدتر می‌شوند.
فرمانده سپاه دشتی خاطر نشان کرد: شما بسیجیان باید پیرو واقعی امام خمینی ( ره) و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشید.
کاظمی دوران دفاع مقدس را ، نمادی از عزم و اراده سترگ ملت مسلمان ایران برای  دفاع از انقلاب اسلامی و توان فوق‌ العاده آن در ایستادگی برابر کفر و استکبار جهانی توصیف کرد و افزود: در این حماسه جاویدان، رزمندگان اسلام  تابلوی زیبایی از ایمان ، ایثار و فداکاری نقش زدند، این حماسه جانانه حاصل درک و دریافت و باور عمیق ملت مسلمان به آموزه‌های قرآن کریم است که در آن از معامله با خدا و تقدیم جان و مال برای دیدار و کسب رضایت او سخن رفته است.
وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بهره برداری از ظرفیت‌ها و ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا و خانواده‌های آنهاست.
وی در ادامه افزود: دفاع مقدس، بارزترین نقطه عطف تاریخ حماسی و سیاسی ایران اسلامی است که تنها به بهای رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردانی حاصل شد که تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های متعالی اسلام ناب محمدی(ص) و موجودیت میهن عزیزمان در کف اخلاص نهادند و در سایه رهبری حکیمانه و مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل عظیم الشان(ره) حماسه‌ای را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین وا داشت.
  انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول