اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

دفاع مقدس زمینه‏ساز انسجام ایران شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هشت سال دفاع مقدس زمینه انسجام بیشتر ایران اسلامی در جهان را به وجود آورد.

دفاع مقدس زمینه‏ساز انسجام ایران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علی استادحسینی ظهر امروز در ششمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس در جمع کارمندان و اساتید بسیجی دانشگاه دامغان در خانه فرهنگ این دانشگاه اظهار داشت: مدیران و کارمندان مراکز آموزش عالی خود بسیجی هستند و در تمام عرصه‏های دفاع مقدس حضوری فعال داشتند.
وی افزود: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‏های عظیمی آفریده شد که باید به آنها به خوبی پرداخته شود.
ارشد سپاه در استان سمنان یادآور شد: یکی از عوامل مهم به پیروزی رسیدن رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم رهبری و ولایت فقیه در هدایت و رهبری جنگ بود و با داشتن ولایت فقیه توانستیم به این پیروزی عظیم دست پیدا کنیم.
استادحسینی به نقش امروز ایران در جهان اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه تبدیل شده و همین قدرتمندی ایران سبب شده است که کشورهای دیگر از وجود و حضور ایران هراس و بیم داشته باشند.
این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: 32 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‏گذرد که کشور ما در مقابل تهدیدات و ترفندهای دشمنان به خوبی ایستاده است.
استادحسینی تصریح کرد: کشور ما هر روز و بهتر از گذشته به قدرت و توانمندی‏های خوبی دست پیدا می‏کند که به وجود خون پاک شهدا امروز می‏توانیم در تمامی عرصه‏های علمی، آموزشی و پزشکی موفقیت‏هایی کسب کنیم.
وی گفت: دشمن ستون و خیمه عظیم رهبری و ولایت فقیه را هدف قرار دادند و وظیفه ما این است از ولایت حمایت کنیم و دشمن را در اهدافش همچون گذشته ناکام بگذاریم.
در این مراسم، رئیس دانشگاه دامغان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج کارکنان دانشگاه دامغان دارای 180 عضو فعال بوده که از این تعداد، 60 نفر را خواهران تشکیل می‏دهند.
علی حقیقی‏اصل افزود: امروز وظیفه دانشجویان و اساتید دانشگاه‏ها این است که از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به خوبی حراست و پاسداری کنند.
وی گفت: امروز کشور ما با داشتن نیروهای جوان و بسیجی توانست گام‏های خوبی را در تمام عرصه‏ها بردارد و با این کار راه امام (ره) و شهدا را ادامه دهد.
در این مراسم، همچنین از تابلوی پایگاه مقاومت بسیج کارکنان و اساتید شهید مرتضی مطهری دانشگاه دامغان پرده‏برداری شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول