اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان:

وصیتنامه شهدا نورانی‌ترین اسناد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهبنان گفت: نورانی‌ترین اسنادی که از دفاع مقدس به جا مانده، وصیتنامه شهداست که اکثر آنها به دفاع از ولایت، رهبری و وحدت توصیه داشتند.

وصیتنامه شهدا نورانی‌ترین اسناد دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمدرضا توکلی صبح امروز در نشست دانش‌آموزان بسیجی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: نگاهی گذرا به دوران دفاع مقدس بیانگر حضور دانش‌آموزان در جبهه‌هاست که برای دفاع از کیان و شرف ایران اسلامی در کنار سایر اقشار جامعه در میدان‌ها جنگ حضور داشتند.
وی بیان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان که سن و سالی نداشتند، برای اینکه از قافله عقب نیفتند و بتوانند در جبهه‌ها حضور داشته باشند با دست بردن در شناسنامه‌های خود مشتاقانه عازم عرصه جهاد و مبارزه شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهبنان تصریح کرد: یکی از راه‌های بررسی دفاع مقدس بررسی اسناد به جا مانده از آن دوران است و نورانی‌ترین اسنادی که از دفاع مقدس به جا مانده وصیتنامه‌های شهداست که اکثر آنها به دفاع از ولایت، رهبری و وحدت توصیه داشتند.
توکلی خاطرنشان کرد: خون شهیدان انقلاب و اسلام را بیمه کرده و همین بس که خون شهیدان برای ابد درس مقاومت را به جهانیان داد و خدا می‌داند که راه و رسم شهیدان کور شدنی نیست و این ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دارالشفای آزادگان می‌ماند، گفت: امروز خون شهیدان به ثمر نشسته و بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه ثمره خون شهیدان دوران دفاع مقدس است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول