اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نیکشهر:

ناگفته‌های 8 سال دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود

خبرگزاری فارس معاون فرماندار نیکشهر گفت: هشت سال دفاع مقدس ناگفته‌های بسیاری دارد که باید نسل جوان و مردم از این ناگفته‌ها آگاه شوند.

ناگفته‌های 8 سال دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، صاحب‌گل صالحی صبح امروز در نشست سیاسی ادارات شهرستان نیکشهر اظهار داشت: توسعه امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و خون شهدای انقلاب است.
وی افرود: در این جنگ تمام کشورهای عربی و آمریکا از عراق حمایت می‌کردند و سلاح‌های نظامی پیش رفته در اختیار آنان می‌گذاشتند تا ایران را شکست دهند و در تصرف خود در آوردند.
صالحی گفت: به لطف خدا و تلاش و از خود گذشتگی رزمندگان ایران اسلامی، صدام نتوانست حتی گردی از خاک وطن را در تصرف و اشغال خود نگه دارد.
وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس ناگفته‌های بسیاری دارد که باید نسل جوان و مردم از این ناگفته‌ها آگاه شوند.
معاون فرماندار نیکشهر خاطرنشان کرد: امروز تمام امکانات و پیشرفت‌های خود را مدیون خون پاک آن دلاور مردان و شهدا هستیم و بر ما وظیفه است که راه آنان را ادامه دهیم.
 وی با بیان اینکه قبل از انقلاب بسیاری از نقاط کشور در محرومیت به سر می‌بردند، گفت: استان ما نیز یکی از این مناطق بود که حتی از کمترین امکانات بهداشتی برخوردار نبود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهداء شاهد پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها هستیم.
در ادامه این مراسم از کارکنان بسیجی و جمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی شهرستان نیکشهر تجلیل شد.
امام جمعه نیکشهر نیز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان تصریح کرد: روشنفکران ایران اسلامی با علم و آگاهی باید راه پر فراز و نشیب دگرگون کردن جهان سرمایه‌داری کمونیسم را طی کنند و تمام آزادی‌خواهان باید با روشن بینی و روشنگری راه سیلی زدن بر ابر قدرت‌ها به ویژه آمریکا را بپیمایند.
حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی افزود: مسلمانان جهان با پیروی از دستورات اسلام ابر قدرت‌های جهان را به خاک ذلت می‌کشانند.
وی گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازگو کردن واقعیات جنگ به نسل جوان جامعه است و باید در این هفته تمام ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای جوانان جامعه تببین شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول