اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

دفاع مقدس زمینه‌ساز بیداری اسلامی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دفاع مقدس عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و امروز نیز زمینه های بیداری اسلامی را در کشورهای اسلامی منطقه فراهم کرده است.

دفاع مقدس زمینه‌ساز بیداری اسلامی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، فتح‌الله جمیری سه‌شنبه شب به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آیین افتتاح همزمان 27 پایگاه مقاومت استان بوشهر که با حضور معاون عمرانی استانداری بوشهر، مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر، فرماندار تنگستان، امام جمعه عالیشهر، امام جمعه اهرم و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در روستای عالی‌چنگی از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان برگزار شد اظهار کرد: حضور پرشور مردم و مسئولین در برنامه های هفته دفاع مقدس بیانگر ارزش والای دفاع و شهدا نزد آنان است.
وی افزود: دفاع مقدس صفحه ای از تاریخ است که با ثبت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و امروز نیز زمینه های بیداری اسلامی را در کشورهای اسلامی منطقه فراهم کرده است.
جمیری یادآور شد: چنانکه امام راحل نیز فرموده بودند دفاع مقدس که سبب صدور انقلاب ایران به سایر کشورهای اسلامی شد و همچنین ابهت دو ابرقدرت شرقی و غربی در جامعه بین‌المللی شکسته شد.
وی در بخشی از سخنان خود به نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در قوام و دوام انقلاب اشاره و بیان کرد: بسیجیان همچنان با فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند که نیاز است این فعالیت‌ها گسترش یابد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر متذکر شد: مساجد، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های قرآنی و پایگاه های بسیج فضای مناسبی برای انجام چنین فعالیت‌هایی است.
وی عنوان کرد: در چند سال اخیر فعالیت‌های مطلوبی در این بخش صورت گرفته، اما باید گسترش یابد که تأثیر آن در ابعاد مختلف فرهنگی ـ سیاسی ـ اجتماعی ـ امنیتی است.
جمیری با بیان اینکه میدان نبرد تغییر کرده است خاطرنشان کرد: امروز گلوله‌های دشمن قابل مشاهده نیست و در فضای سایبری و در میدان جنگ نرم، اعتقادات و باورهای دینی جوانان  ما را نشانه رفته‌اند.
وی ادامه داد: برای خنثی‌سازی تلاش‌های دشمن رسالت مهمی بر دوش روحانیت است تا با هدایت اسلامی جوانان، آرمان حقیقی اسلام که همان برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان است محقق شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پایان ابراز امیدواری کرد: با گسترش دامنه حرکت‌های بیداری اسلامی، زمینه ظهور حضرت بقیه الله ارواحنا فداء فراهم شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول