اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

دفاع مقدس با نگاهی نو برای نسل امروز معنا شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: دوران دفاع مقدس باید با نگاه جدید برای نسل جدید معنا شود تا ارزش‌های این دوران به درستی به جوانان امروز منتقل شود.

دفاع مقدس با نگاهی نو برای نسل امروز معنا شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه کارگروه جهاد اقتصادی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت ارزش‌های آن اظهار داشت: در حقیقت تمام عملیات‌های دوران دفاع مقدس که با ایمان و اخلاص رزمندگان به موفقیت منجر شد، سند افتخاری برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
وی افزود: دوران دفاع مقدس باید با نگاه جدید برای نسل جدید معنا شود تا ارزش‌های این دوران به درستی به جوانان امروز منتقل شود.
صفایی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شخصیتی آگاه و بزرگ چون امام خمینی(ره) نهضت و مکتب اسلامی را در میان مردم زنده کرد و ملت نیز با ولایت‌مداری خویش سبب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شدند.
وی تصریح کرد: به واسطه تبعیت از ولایت‌فقیه، خون شهدا وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسئولان، تمام توطئه‌های دشمنان نظام نقش بر آب شده است وبه فرموده رهبر انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.
در ادامه جلسه مصوب شد دستگاه‌های اجرایی چنانچه طرح و پروژه جدیدی در زمینه اشتغال دارند برابر فرم خلاصه مشخصات پروژه ها که قبلا در اختیار گذاشته شده است تکمیل و برای ارسال به استان در اختیار فرمانداری قرار دهند.
مقرر شد جلسه‌ای مشترک بین جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، کمیته امداد، بهزیستی به منظور بررسی آخرین وضعیت مرغ بومی توزیع شده تولید و جمع‌آوری تخم مرغ محلی روستاییان برگزار شود.
همچنین مقرر شده دستگاه‌های اجرایی متولی ایجاد مشاغل خانگی نسبت به ثبت اطلاعات مشاغل ایجاد شده جدید در سامانه اقدام نمایند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول