اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

8 سال دفاع مقدس الگویی برای ملل اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ما یک خط فکری و سرمشق و الگویی برای ملل اسلامی است.

8 سال دفاع مقدس الگویی برای ملل اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، عادل علیپور شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خانواده شهدا شاهدان زنده و الگوی ما بوده و ما اگر در امور خود به بن‌بست برسیم و یا غرق در غرور و تکبر و ریاست‌طلبی شویم باید به سیره شهدا مراجعه و درد خود را درمان کنیم.
وی افزود: در دنیا انقلاب‌های بسیاری را دیده‌ایم ولی همه این‌ها با انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایران تفاوت‌های اساسی دارند به گونه‌ای که انقلاب‌ها در همه دنیا تابع یک خط فکری خاص و یا به دنبال سیاست خاصی بوده‌اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان تصریح کرد: در این انقلاب‌ها یا اعاده منافع یک بخشی از جامعه بوده و انقلاب‌های کارگری شکل گرفته ولی هیچ انقلابی ایدئولوژی و یا دینی نبوده است.
وی افزود: انقلاب ما علاوه بر اینکه یک انقلاب فرهنگی بود، دینی و آسمانی نیز محسوب می‌شود و از زمانی که به وقوع پیوست در میان ناباوری همه جهانیان قله‌های عزت و سربلندی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است.
علیپور با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس همه قدرت‌های جهانی در برابر ما قرار گرفتند، عنوان داشت: هشت سال دفاع مقدس یک معجزه الهی بود که هشت سال دفاع انجام شد و با تدبیر امام خمینی (ره) و با قبول قطعنامه به پیروزی رسید.
وی افزود: شاید برخی مکدر بودند که چرا وقتی ما در موضع قدرت بودیم و چرا بعد از هشت سال قطعنامه پذیرفته شد که امروز این امر برای معلوم شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به تاسی برخی کشورها از انقلاب ایران اضافه کرد: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ما یک خط فکری و سرمشق و الگویی برای ملل اسلامی بوده که به امروز در کشورهای اسلامی شاهد انقلاب‌ها و خیزش‌های اسلامی هستیم.
وی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ نرم و جنگ فرهنگی یک جنگ نرم‌افزاری بوده و دشمن درصدد است که با تحریک اذهان مردم تلاش کند تا ارزش‌های نظام را تبدیل به ضد ارزش کنند.
علیپور افزود: هر روز که شاهد یاس و ناامیدی دشمنان نسبت به دستیابی خود به توطئه‌های شوم هستند و ملت ایران با عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.
وی در پایان اظهار داشت: کشورهایی که در این خیزش‌های اسلامی گرفتار شده‌اند برای خود قدرت و ابهتی داشتند ولی امروز از حمایت دولت‌های غربی برخوردار نیستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول