اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری آمل خبر داد:

تامین اعتبار ملی آسفالت روستاهای لاریجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان آمل از تامین اعتبارات ملی برای نهضت آسفالت راه‌های روستایی در بخش لاریجان خبر داد و گفت: در هفته دفاع‌ مقدس سه پروژه راه روستایی در بخش لاریجان به بهره‌برداری رسید.

تامین اعتبار ملی آسفالت روستاهای لاریجان
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، قاسم رمضانی شب گذشته در حاشیه بهره‌برداری از راه روستایی نیاک بخش لاریجان با اعلام اینکه برای آسفالت راه‌های روستایی بخش لاریجان اعتبار ملی اختصاص یافته است، اظهار داشت: این اعتبار از سوی اداره کل راه و ترابری و تلاش نماینده مردم آمل در مجلس تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری 55 میلیارد تومان برای پروژه‌های راه‌های روستایی بخش لاریجان اختصاص یافته است، گفت: با این اعتبارات راه‌های روستایی بخش لاریجان در سال 90 به پایان می‌رسد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان آمل با تاکید بر اینکه آسفالت راه‌های روستایی حدود 40 روستا در این بخش در حال انجام است، افزود: در این طرح راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار آسفالت می‌شود.
وی با بیان اینکه با اجرای این عملیات آسفالته کردن راه‌های روستایی بخش لاریجان به پایان می‌رسد، تصریح کرد: محورهای اصلی راه‌های روستایی این بخش در دست انجام است.
رئیس اداره راه و ترابری آمل با اشاره به اینکه برای آسفالت راه‌های روستایی 65 تا 70 میلیون تومان هزینه می‌شود، تصریح کرد: راه‌های روستایی کفاکلری، نمار، عبدالمناف، حاجی‌دلا، میان‌ده، ناندل، آهنه‌سر، تیرانچه، نشل و اندوار و ملار در حال حاضر در دست انجام است.
رمضانی با بیان اینکه در هفته دفاع‌ مقدس سه پروژه راه  روستایی در بخش لاریجان به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: پل بزرگ شاهاندشت به طول 26 متر و اعتبار 170میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: برای بهره‌برداری از راه روستایی نیاک  نیز 30 میلیون تومان هزینه شده است.
رمضانی یادآور شد: پل عابر پیاده روستاها کفاو کلری نیز با هزینه 20 مییلون تومان برای برقراری ارتباط میان دو راه روستایی احداث شده است.
انتهای‌ پیام/ ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول