اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

98 درصد راه‌های روستای تاکستان آسفالت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تاکستان گفت: بیش از 98 درصد راه روستایی در شهرستان تاکستان آسفالت است.

98 درصد راه‌های روستای تاکستان آسفالت است
علی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: راه یکی از زیرساخت‌های اساسی است که در بحث راه اقدامات خوبی در شهرستان تاکستان صورت گرفته به طوری که اکنون تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان در حال توسعه و تعریض است.
وی ادامه داد: محور تاکستان به آبگرم در دو قطعه به بهره‌برداری رسیده است و یک قطعه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و یک قطعه نیز در شرف اتمام است، پروژه محور ارتباطی تاکستان به اسفرورین نیز فعال بوده و کار تعریض و روکش آسفالت در حال انجام است.
فرماندار شهرستان تاکستان اضافه کرد: محور ارتباطی روستای قمیک جزو برنامه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح شد، در محور ارتباطی ورسچ به ضیاآباد نیز روکش آسفالت انجام شده و این محور یکی از بهترین راه‌های ماست.
وی عنوان کرد: در محور ارتباطی کهک به سمت دیال آباد و احمد آباد نیز نسبت به روکش آسفالت آن اقدام و این کار انجام شده است و محور ارتباطی اَک به خرم‌آباد نیز 70 درصد روکش آسفالت انجام و مابقی کار در حال انجام است.
صادقی با اشاره به دیگر پروژه‌های بخش راه این شهرستان توضیح داد: پروژه محور ارتباطی رحیم‌آباد به سمت بوئین زهرا و طرح تعریض محور شامی‌شاپ به سمت ابهر فعال است و محور ارتباطی دولت آباد به سمت آقا بابا در حوزه شهرستان تاکستان دو تا سه کیلومتر باقی مانده که با اختصاص اعتبار در سال جاری، این پروژه نیز انجام می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب راه‌ها در تاکستان تصریح کرد: جاده‌های ما وضعیت خوبی دارند دو مورد در منطقه ضیا آباد و افشاریه داریم که برای این موارد نیز اعتبار به صورت ملی و استانی دیده شده که به مرور انجام می‌شود.
فرماندار شهرستان تاکستان با اشاره به اهمیت راه در ارائه خدمات به مردم اعلام کرد: بیش از 98 درصد راه‌های روستایی ما در حال حاضر آسفالت است که این امر ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم را به دنبال دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول