اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد:

واگذاری کارخانه آسفالت شوشتر به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: کارخانه آسفالت شوشتر که در اختیار شهرداری است به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

واگذاری کارخانه آسفالت شوشتر به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر با ظرفیت اسمی 160 تن در ساعت به مزایده گذاشته شد اما پس از سه بار برگزاری مزایده، کسی حاضر به دریافت این کارخانه نشد.
وی با اشاره به شرایط کنونی کارخانه آسفالت شوشتر گفت: در شرایط کنونی این کارخانه آسفالت از آمادگی کامل برای استفاده برخوردار است و به این دلیل هیچ مشکل فنی برای راه اندازی ندارد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی متقاضیانی برای کرایه این شرکت به شهرداری مراجعه کرده‌اند، بیان کرد: پیمانکارانی برای کرایه این شرکت به شهرداری و شورای شهر مراجعه کرده‌اند که در روزهای آینده تکلیف این کارخانه مشخص خواهد شد.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شهرداری شوشتر در حال بررسی قیمت کرایه این کارخانه آسفالت است، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر برای بررسی شرایط در حال آنالیز قیمت‌ها و میزان کرایه‌هاست که در این بین باید صرفه و صلاح شهرداری شوشتر لحاظ شود.
وی با اشاره به اینکه شورای شهر شوشتر به دنبال درآمدزایی از این کارخانه است، گفت: ماه‌هاست که این کارخانه آسفالت تولیدی نداشته و تداوم این روند سبب استهلاک و خرابی این کارخانه می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: تا پیش از مهر ماه باید تکلیف این کارخانه مشخص شود زیرا در این زمان قرارداد پیمانکاران راه‌سازی برای خرید آسفالت منعقد می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول