اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر عسلویه خبر داد:

اجرای 50 هزار مترمربع روکش آسفالت در عسلویه

خبرگزاری فارس: شهردار بندر عسلویه از اجرای 50 هزار مترمربع روکش آسفالت در بندر عسلویه خبر داد.

اجرای 50 هزار مترمربع روکش آسفالت در عسلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هوشنگ صمصامی در بازدید از طرح‌های ساحل‌سازی و زیباسازی بندر عسلویه اظهار داشت: عسلویه از بنادر مهم کشور است و برای جذب گردشگر در این بندر باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها بویژه در سواحل بکر و زیبای عسلویه اقدام کنیم.
وی افزود: فرماندار پرتلاش کنگان و مدیرکل شهری استانداری همواره با مجموعه شهرداری و شورای عسلویه همکاری و تعامل داشته‌اند و بدون اغراق شاهد حرکت روبه جلوی شهر هستیم.
شهردار عسلویه با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری عسلویه خاطرنشان کرد: احداث و گسترش فضای سبز، تکمیل فاز 2 پارک مروارید خلیج فارس، طراحی و احداث میدان شهداء، روشنایی بلوار امام علی(ع)، خاکریزی و زیرسازی خیابان‌ها و معابر شهرک جدید صدف و محوطه‌سازی و دیوارکشی ساختمان آتش‌نشانی از جمله اقدامات شهرداری عسلویه در نیمه نخست امسال است.
صمصامی تصریح کرد: احداث و تکمیل نهالستان شهرداری، طراحی و احداث بوستان خانوادگی، احداث آب‌نمای لیزری موزیکال، ساحل‌سازی پارک ساحلی شمالی، خرید و نصب چراغ انعکاسی و چند رنگ خیابانی، تکمیل برقرسانی پارک ساحلی جنوبی و شمالی و تکمیل ساختمان اداری و تجهیز آن نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی و شهرسازی در بندر عسلویه است.
وی یادآور شد: خرید و نصب المان‌های میدان لنج و انقلاب، راه‌اندازی پمپ سی‌ان‌جی، طراحی و احداث بلوار دولت، آسفالت کوچه‌ها و معابر، خرید یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه کامیون، خرید و نصب تعداد زیادی سطل زباله و همچنین خرید و نصب یک دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی نیز از برنامه‌های آتی شهرداری عسلویه است.
شهردار بندر عسلویه از اجرای 50 هزار مترمربع روکش آسفالت در بندر عسلویه خبر داد و گفت: اجرای روکش آسفالت به میزان 50 هزار متر مربع، زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر، احداث فضای سبز و همچنین کاشت چمن به میزان 11 هزار متر مربع نیز در این بندر در نیمه نخست امسال اجرایی شده است.
صمصامی بیان داشت: برای عمران و آبادانی بندر عسلویه همه باید دست به دست هم بدهیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول