اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد:

تعطیلی 8 ماهه کارخانه آسفالت شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شوشتر از تعطیلی هشت ماهه کارخانه آسفالت شهرداری خبر داد و گفت: تعطیلی کارخانه آسفالت زیان انباشته است.

تعطیلی 8 ماهه کارخانه آسفالت شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر با ظرفیت بیش از 160 تن تولید آسفالت در ساعت، بیش از هشت ماه است که تعطیل است و این خود به نوعی زیان انباشته محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هیچ نظارتی بر کارخانه آسفالت شوشتر وجود نداشت، گفت: نظارتی بر کارخانه آسفالت شوشتر وجود نداشت و همین امر باعث شد تا زیان‌های زیادی به این کارخانه وارد شود.
این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کارخانه‌های همجوار این شرکت نیز تعطیل است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کارخانه سنگ شکن که در تملک شهرداری شوشتر است در جوار این کارخانه واقع است و به دلیل تعطیلی این کارخانه عملا استفاده از آن نیز امکان پذیر نیست.
رسولی با اشاره به زیان‌های وارده به شهرداری شوشتر در صورت بدون استفاده ماندن کارخانه آسفالت گفت: کارخانه آسفالت در صورتی که بدون مصرف بماند پس از مدتی نیازمند سرویس است و همین امر باعث می‌شود تا استهلاک این کارخانه زیاد باشد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر بیان کرد: شورای شهر با جدیت دنبال راه‌اندازی این کارخانه است و برای رفع این مشکل تاکنون جلسات زیادی تشکیل شده است.
رسولی تاکید کرد: در سال‌جاری بیش از 12 میلیارد ریال از پروژه‌های عمرانی شهرداری نیازمند آسفالت است و باید تلاش کنیم تا پیمانکاران در نظر گرفته شده آسفالت مورد نیاز خود را از شهرداری خریداری کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول