اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت مشارکت شهروندان؛

معابر سطح منطقه6 مشهد آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه شش مشهد گفت: در صورت مشارکت شهروندان ،تمام معابر سطح این منطقه آسفالت می‌شود.

معابر سطح منطقه6 مشهد آسفالت می‌شود
احمد محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از آسفالت تمام معابر سطح منطقه شش مشهد تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به این که یکی از سیاست‌های شهرداری مشهد در سال جاری نهضت آسفالت است در این‌باره منطقه 6 با توجه به مشارکت شهروندان تاکنون توانسته بخش عمده‌ای از معابر سطح منطقه را آسفالت کند.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 125 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه آسفالت شده است.
شهردار منطقه شش مشهد افزود: با توجه به الحاق شهرک شهید باهنر به منطقه در سال گذشته و وجود پیاده‌روهای خاکی بسیار در این محدوده امید است با همت همکاران ما در اداره فنی عمران منطقه تا پایان سال هیچ‌گونه پیاده رو خاکی در منطقه وجود نداشته باشد.
وی به مشارکت شهروندان در این باره اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر در مورد آسفالت معابر نیاز به مشارکت شهروندان است و در صورتی که شهروندان در این مورد مشارکت لازم را داشته باشند هیچ معبر خاکی  نیز در سطح منطقه وجود نخواهد داشت.
محبی به میزان مشارکت شهرک شهید باهنر اشاره کرد و گفت: در زمان پیوستن این شهرک به منطقه تصور کمترین مشارکت را از شهروندان این شهرک داشتیم در صورتی که می توان به جرأت گفت بیشترین مشارکت در زمینه آسفالت منطقه را این ناحیه به خود اختصاص داده است.
وی در پایان به پیام‌های شهروندان در برخی از رسانه‌ها و روزنامه‌ها اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از پیام‌های شهروندان درباره آسفالت معابر و کوچه ها است که در این‌باره آن دسته ازنواحی که  نیاز به آسفالت در معابر در محل زندگی خود دارند نماینده‌ای از اهالی می‌توانند به نواحی چهارگانه سطح منطقه مراجعه کرده تا نسبت به آسفالت معابر با مشارکت شهروندان عزیز اقدام شود. 
 شهردار منطقه شش شهرداری  مشهد با اشاره به اختتامیه جشنواره افتابگران این منطقه اعلام کرد: این جشنواره سهم زیادی در افزایش فرهنگ شهرنشینی داشته است.
احمد محبی از اتمام طرح بهساز پیاده رو خیابان محمدآباد تا آبان ماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: با توجه به اینکه خیابان محمدآباد یکی از قدیمی‌ترین محلات سطح منطقه است و در گذشته مشکلات بسیاری از جمله وجود موانع ، مسیر غیرهمسطح ، آبگرفتگی معابر و مشکل در تردد شهروندان در پیاده روهای این محله مشاهده می‌شد که این پروژه از اوایل مردادماه سال جاری آغاز شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول