اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری کرمانشاه بیان کرد:

پخش روزانه 800 تن آسفالت در کرمانشاه‌

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: با تلاش بی‌وقفه پرسنل سخت کوش شهرداری‌، روزانه بیش از 800 تن آسفالت برای روکش معابر و عملیات آسفالت‌ریزی در سطح شهر کرمانشاه پخش می‌شود.

پخش روزانه 800 تن آسفالت در کرمانشاه‌
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کر‌مانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه‌، امیر رحیمی اظهار کرد: با توجه به وقفه‌ای که در گذشته در خصوص عملیات آسفالت معابر شهر کرمانشاه به وجود آمده بود، تلاش مجموعه شهرداری جبران زمان از دسته رفته در راس کار قرار گرفت به طوری که هم اکنون به صورت شبانه‌روزی این موضوع با جدیت در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در شهریور ماه جاری بیش از 13 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است، ادامه داد: این میزان حجم آسفالت‌ریزی بیان‌گر‌ عزم جدی برای جبران زمان از دست رفته در ماه‌های ابتدایی امسال بوده است‌.
رحیمی اضافه کرد‌: از ابتدای امسال تاکنون 40 هزار تن آسفالت در سطح شهر کرمانشاه پخش شده است.
سرپرست شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: هم اکنون با همکاری بخش خصوصی سه گروه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند که امیدواریم شرایط آب و هوایی به گونه‌ای‌ باشد که این روند در کمال دقت‌، صحت و سلامت برای رفاه حال شهروندان ادامه یابد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول