اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی فازهای جدید انجام می‌شود؛

افزایش ظرفیت تولید کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: طرح توسعه کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل با صرف 900 میلیون تومان هزینه تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

افزایش ظرفیت تولید کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل از کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی فازهای جدید، ظرفیت تولید روزانه کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل از روزانه یک هزار تن به یک هزار و 700 تا 2 هزار تن در روز افزایش می‌یابد.
وی افزود: به همین منظور فاز دوم بخش سنگ‌شکنی و تولید مصالح این کارخانه با اعتبار 271 میلیون تومان و فاز سوم بخش پخت و تولید آسفالت با اعتبار 470 میلیون تومان در حال احداث است و برای جابجایی و نصب ماشین‌آلات خریداری شده نیز بالغ بر 160 میلیون تومان هزینه خواهد شد.
شهردار اردبیل اضافه کرد: پیش از این ظرفیت تولید فاز نخست بخش سنگ‌شکنی کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل 500 تن در روز بود که با راه‌اندازی فاز دوم این بخش، روزانه یک هزار تن دیگر به ظرفیت تولید مصالح مورد نیاز افزوده شده و در مجموع کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل قادر خواهد بود روزانه یک هزار و 500 تن شن و ماسه مورد نیاز خود را تولید کند.
بدری تصریح کرد: بخش پخت و تولید آسفالت این کارخانه نیز پیش از این دارای دو فاز جداگانه با ظرفیت تولید 80 و 120 تن در ساعت بود که با راه‌اندازی فاز سوم به ظرفیت تولید 160 تن آسفالت در ساعت، مجموع ظرفیت نهایی تولید آسفالت کارخانه شهرداری اردبیل نزدیک به دو برابر افزایش یافته و به حدود 2 هزار تن در روز خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل هم در سخنانی اظهار امیدواری کرد: ظرفیت تولید آسفالت شهرداری اردبیل به جایی برسد که علاوه بر تأمین آسفالت مورد نیاز شهرداری، قدرت تولید و عرضه بخشی از آسفالت مورد نیاز اداره کل راه و ترابری استان و شهرداری‌ شهرهای اطراف را داشته باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول