اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو قم:

رسیدگی به آسفالت مدارس فراموش نشود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو قم گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، نوسازی آسفالت مدارس امری لازم و ضروری است.

رسیدگی به آسفالت مدارس فراموش نشود
حجت‌الاسلام اصغر نجفی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت مدارس، رسیدگی به آسفالت مدارس و نوسازی محوطه مدارس را امری ضروری دانست.
وی با بیان اینکه سرمای چهار سال گذشته استان قم باعث از بین رفتن حجم وسیعی از آسفالت‌های مدارس شده است، اظهار داشت: اعتبار لازم برای بازسازی وجود ندارد چنانچه حتی توانایی ترمیم ایزوگام و سرویس‌های بهداشتی مدارس را نداریم.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو قم با بیان اینکه فضای عمومی و ورزشی مدارس خراب است، افزود: این شرایط باعث آسیب‌دیدگی دانش‌آموزان می‌شود و باید هرچه سریعتر اقدامی در راستای رفع این مشکل صورت پذیرد.
حجت‌الاسلام نجفی‌مقدم با بیان اینکه می‌توان با استفاده از بودجه چند پروژه غیرضروری اداره آموزش و پرورش ترمیم و نوسازی آسفالت‌ها را انجام داد، افزود: 17 هزار متر مربع از محوطه‌های مدارس ناحیه دو قم نیازمند ترمیم و بازسازی هستند، سه مدرسه دیگر در ناحیه سه و دو مدرسه دیگر در ناحیه چهار آموزش و پرورش استان قم نیز به بازسازی آسفالت نیاز دارند.
وی در پایان با اشاره به استفاده از آسفالت‌های سرد که توسط شهرداری از سطح خیابان‌های استان جمع‌آوری می‌شود، گفت: استفاده مجدد از این آسفالت‌ها راهی برای انجام این پروژه است که با حمایت مدیران استانی این مشکل برطرف می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول