اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

هر چهار روز یک روستا در گلستان گازرسانی می‌‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: هر چهار روز یک روستا در گلستان گازرسانی می‌‌شود.

هر چهار روز یک روستا در گلستان گازرسانی می‌‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: این شرکت در راستای توسعه گازرسانی و بهره‌مندی تمام مردم شریف در این استان می‌کوشد تا همسو با فرآیند پرشتاب توسعه کشور ایفاگر نقشی متناسب و شایسته در سیاست‌های کلان دولت خدمتگزار باشد.
وی با بیان اینکه در هفته دولت تعداد 163 پروژه  در بخش‌های مختلف گازرسانی شد، تصریح کرد: از این تعداد 67 پروژه روستایی بود که 40 روستا با جمعیت حدود 29 هزار نفر افتتاح و 27 روستا نیز با جمعیت 19 هزار نفر نیز کلنگ‌زنی شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: 96 پروژه دیگر نیز شامل 80 پروژه صنعتی و 16 پروژه در سایر بخش‌ها  از جمله گازرسانی به مسکن مهر و جایگاه‌های سی‌ان‌جی مورد بهره‌برداری قرار گرفت که در مجموع حدود 190 میلیارد ریال  هزینه در برداشت.
سنگدوینی به تشریح عملکرد گاز  استان پرداخت و افزود: در حال حاضر در استان گلستان بیش از 5؛916 کیلومتر شبکه اجرا شده و تعداد 209 هزار و 606 انشعاب نصب شده که در این راستا حدود یک میلیون و 509 هزار نفر از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه تمام شهرهای استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام 25 شهر استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و این افتخار بزرگی برای این شرکت است که توانست 100 درصد جمعیت شهری را از نعمت گاز بهره‌مند سازد و در زمینه گازرسانی به شهرها به عنوان استان سبز شناخته شود.
سنگدوینی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت خدمتگزار در راستای عدالت‌محوری توجه به محرومیت‌زدایی و توسعه گازرسانی به ویژه در روستاهای محروم است که تاکنون در این خصوص گاز گلستان تعداد 561 روستا را از این انرژی پاک  بهره‌مند ساخته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه استان واحدهای صنعتی هستند که جایگزین کردن گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی این واحدها به جای سایر سوخت‌های فسیلی می‌تواند نقش بسیار برجسته‌ای را در تولیدات داشته باشد و به میزان قابل توجهی از آلایندگی‌های زیست محیطی بکاهد از این رو در حال حاضر حدود 580  واحد صنعتی، مشترک گاز طبیعی هستند.
وی با اشاره به اینکه در سال جهاد اقتصادی این شرکت با همت و تلاش مضاعف کارکنان خدوم موفق شد هر چهار روز یک روستا را گازرسانی کند، قانون بزرگ هدفمندی یارانه‌ها را به عنوان محور اصلی عدالت محوری خواند و بر عزم و اراده عمومی در اجرای موثر آن تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان از مردم استان خواست مصرف خود را مدیریت کرده تا منجر به افزایش هزینه سبد انرژی خانوار نشود و بتوانیم از این طریق نعمت خدادادی در سایر عرصه‌های صنعتی و اقتصادی استفاده کنیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول