اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

گازرسانی به 2 جایگاه گاز طبیعی فشرده در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به دو جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده شده در این استان خبر داد.

گازرسانی به 2 جایگاه گاز طبیعی فشرده در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلام‌عباس حسینی چهارشنبه شب در جمع مدیران اجرایی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های گازرسانی در استان بوشهر اظهار داشت:گازرسانی به این دو جایگاه نیز با اعتبار720 میلیون ریال انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره مندی بیش از هفت هزار خانوار شهری و روستایی از گازطبیعی در این استان خبر داد.
حسینی اضافه کرد: شبانکاره، آبپخش و سعدآباد، شهرهایی هستند که با گازرسانی به آنها شش هزار و 275 خانوار ساکن در آنها گازطبیعی بهره مند شده‌اند.
وی تصریح کرد: برای گازرسانی به این شهرها 38 کیلومتر خط تغذیه، یک ایستگاه کاهش فشار برون شهری(سی جی اس) به ظرفیت 100هزار مترمکعب در ساعت و سه ایستگاه کاهش فشار درون شهری(تی بی اس) اجرا و احداث شده است.
حسینی گازرسانی به روستای دوراهک شهرستان دیر را طرح دیگری برشمرد که با بهره برداری از آن زمینه بهره مندی 800 خانوار فراهم شده است.
وی با تاکید بر توسعه گازرسانی روستایی تصریح کرد: برای گازرسانی به این روستا پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
حسینی تکمیل شبکه گذاری فاز 2 عالی شهر به طول 68 کیلومتر، تکمیل شبکه گذاری فاز 2 آب پخش به طول 80 کیلومتر، تکمیل شبکه گذاری فاز 2 سعد آباد به طول 32 کیلومتر، همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به شهر دالکی به طول 38 کیلومتر و تکمیل شبکه گذاری شهر اهرم را از دیگر طرح های تعریف شده با هدف توسعه گازرسانی استان بوشهر برشمرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: بهره برداری و عملیات اجرایی همه طرح های اعلام شده با 35 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به امر تحقیقات خاطرنشان کرد: بستر مناسب ایجاد شده میان شرکت گاز استان بوشهر و پارک علم و فناوری فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این پارک به عنوان عوامل اصلی کاربردی کننده مسائل پژوهشی در استان است و انتظار می‌رود که نتایج ارزشمندی در بر داشته باشد.
حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه ایجاد مرکز تحقیقات گاز در استان بوشهر ضروری است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بخش تحقیقات امیدواریم بتوانیم همچون سال‌های گذشته در بخش تحقیقات  نیز فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم.
وی عنوان داشت: ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت گاز و نیز بومی کردن این تجهیزات نیز از دیگر موارد ضروری است که باید با همکاری و تعامل انجام شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول