اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 17 روستای گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به 17روستای شهرستان گنبدکاووس در روستای قوچمراد آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 17 روستای گنبدکاووس
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی ‌در مراسم آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای شهرستان گنبدکاووس که به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به طور متمرکز در روستای قوچمراد برگزار شد، اظهار داشت: گازرسانی به این روستاها با  75 میلیارد ریال اعتبار تا سال 1391انجام و به بهره‌برداری خواهد رسید.
سنگدوینی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر 52 روستای شهرستان گنبدکاووس در دست اقدام برای گازرسانی است و 11روستا نیز آماده بهره‌برداری است. 
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه امسال 163 پروژه گازرسانی استان با اعتبار 190 میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است، افزود: این تعداد پروژه در مقایسه با 70 پروژه سال قبل که با 120 میلیارد ریال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شده بود رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به جهش خدمات‌رسانی در دولت از افزایش بهره‌مندی 210 درصدی روستاها از نعمت گاز خبر داد و گفت: در بخش صنایع هم افزایش 370 درصدی در بهره‌مندی از نعمت گاز داشته‌ایم.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان خاطرنشان کرد: این افزایش در راستای عمل به منویات رهبری در نامیدن سال جهاد اقتصادی با رویکرد کار و تلاش مضاعف صورت گرفته است.
سنگدوینی همچنین خاطرنشان کرد: از اوایل دولت نهم تاکنون 140میلیارد تومان برای پروژه‌های گازرسانی به شهرها و روستاها هزینه شده است و همه شهرهای استان نیز در حال حاضر از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول