اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آمل در مجلس خبر داد:

آغاز گازرسانی به مناطق کوهستانی مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از آغاز گازرسانی به مناطق کوهستانی مازندران مانند لاریجان این استان خبر داد.

آغاز گازرسانی به مناطق کوهستانی مازندران
عزت‌الله یوسفیان‌ ملا در حاشیه کلنگ پروژه گازرسانی به 14 روستای بخش دابودشت آمل به مرکزیت روستای مطهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته گازرسانی به این شهرستان رشد چشمگیری داشته، گفت: در سال 1383 از بین 400 روستای این شهرستان پروژه گازرسانی تنها در 8 روستا جاری بود.
وی خاطرنشان کرد: از این بین دو روستا از نعمت گاز بهره‌مند بوده و چهار روستای دیگر نیز در حال گازرسانی بودند در حالی که آن زمان شهرهایی در مازندران وجود داشت که پروژه گازرسانی آنها در حال اتمام بود.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سختی و مشقت پروژه‌های گاز یادآور شد: نگاه وسیعی در توسعه، آبادانی و عمران روستاها وجود دارد و در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به مردم محروم روستاها شده تا نام محرومیت از آنها برداشته شود.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تا سال 1385 در منطقه دشت پروژه گازرسانی نداشتیم، تصریح کرد: هم اکنون حتی قصد داریم به مناطق کوهستانی بخش لاریجان که از مناطق سردسیر و صعب‌العبور محسوب میشوند نیز گازرسانی را گسترش دهیم.
یوسفیان‌ملا با تاکید اینکه آمل از لحاظ گازرسانی از بسیاری شهرهای مازندران عقب‌تر است، اضافه کرد: در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته اختصاص 300 میلیارد ریال وام گازرسانی به آمل با عاملیت بانک ملی از خبرهای خوشی برای مردم بود که بعد آن وام 140 میلیارد ریالی به شهرهای ساری، نور و دیگر شهرهای استان نیز به تصویب رسید.
وی با ابراز امیدواری نسبت به پایان یافتن پرسرعت پروژه‌های گازرسانی در شهرستان آمل خاطرنشان کرد: مشکل نقدینگی در بحث گاز نداریم و با توجه به وجود وام میلیاردی در حساب اداره گاز امیدواریم تا این پروژه‌ها با سرعت به کار خود پایان دهند.
 
* اتمام پروژه‌های گازرسانی در دابودشت، مرکزی و امامزاده عبدالله(ع)
فرماندار آمل نیز در حاشیه مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به اینکه خدمت و کار دولت بر کسی پوشیده نیست، گفت: هم اکنون شاهد اتمام پروژه‌های گازرسانی در بخش دابودشت، مرکزی و امامزاده عبدالله (ع) برای آینده‌ای نزدیک هستیم.
یدالله اکبرزاده یادآور شد: گازرسانی به همراه راه از پروژه‌های پرهزینه‌ای است که باید مردم با مسئولان بیشتر تعامل و همکاری داشته باشند.
وی با اعلام اینکه باید برای مردم پرتلاشی که در تمام عرصه‌های انقلاب در حمایت از دستاوردهای بزرگ امام امت و شهدا با جان و دل وارد میدان میشوند بیش از پیش فعالیت کنیم اذعان داشت: نباید مردم ما از خدمات اولیه در روستاها محروم باشند و با مشکلات معیشتی زیادی دست و پنجه نرم کنند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول