اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

اجرای گازرسانی در 7 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: پیمانکاران در هفت شهر مازندران مشغول فعالیت گازرسانی هستند که شهر دابودشت آمل یکی از آن شهرها است.

اجرای گازرسانی در 7 شهر مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محسن عرب مقصودی صبح امروز در مراسم روشن شدن مشعل گاز روستای هندوکلا و سالار محله بخش دابودشت آمل گفت: هفته دولت نماد خدمت صادقانه و فعالیت ارزنده شهیدان رجایی و باهنر است که برای ایران اسلامی تا پای جان تلاش کردند.
وی با بیان اینکه باید کار شبانه‌روزی شهیدان دولت برای مسئولان به الگویی در کار و خدمت تبدیل شود، یادآور شد: مدیران دولت نهم و دهم با فعالیت جهادی خود به اعتلای ایران اسلامی میاندیشند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی برخورداری از نعمت گاز در کشور صفر درصد بود و هیچ مشترکی وجود نداشت، تصریح کرد: همه فعالیت گازرسانی در کشور بعد از پیروزی انقلاب شکل گرفت که همواره این تلاش و کوشش ادامه دارد.
این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون 824 هزار و 315 مشترک خانگی، تجاری و صنعتی گاز در مازندران وجود دارد، گفت: در این استان 12 هزار و 963 کیلومتر مربع خط تغذیه لوله گاز وجود دارد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: در مازندران 548 هزار علمک گاز نیز بر سر درب منازل نصب شد که نشان‌دهنده برخورداری نعمت گاز توسط مردم استان است.
وی با اشاره به اینکه ما هر علمک گاز را در درب منازل پیام‌رسان انقلاب و حاصل فعالیت خالصانه در راه تحقق آرمان‌های امام و شهدا میدانیم، ابراز داشت: همه خدمت‌رسانی در بخش گاز برای مردم حاصل جان‌فشانی شهدا و افتخارآفرینی آنها است.
این مسئول با تاکید اینکه از 56 شهر استان مازندران، 41 شهر از نعمت گاز برخوردارند، عنوان کرد: پیمانکاران در هفت شهر مازندران مشغول فعالیت هستند که شهر دابودشت آمل یکی از آن شهرها است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به پروژه گازرسانی و بهره‌برداری از این نعمت خداوندی در روستاهای سالار محله و هندوکلا خاطرنشان کرد: در این دو روستا گازرسانی به 504 خانوار با یک هزار و 933 نفر انجام شده است.
عرب‌مقصودی متذکر شد: شبکه اجرا شده در آن 13 هزار و 458 متر بوده و تعداد 480 علمک بر درب منازل نصب شد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران سرانه هر خانوار را در امر شبکه‌گذاری 12.59 میلیون ریال دانست.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول