اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 12 روستای لردگان

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از هفته دولت کلنگ‌ پروژه گازرسانی به 12 روستا در لردگان با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 12 روستای لردگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست فرمانداری لردگان بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: به‌ منظور اجرای این پروژه 51 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
یدالله خالدی افزود: با اجرای این طرح ساکنین روستاهای بوگر، سونک، مسن و سرتنگ مسن از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‎شوند.
وی افزود: اجرای خطوط تغذیه گازرسانی به روستاهای چاه‌گاه ارمند، تنگ کلوره رحیم‌آباد، امام‎‌آباد، چوب‌نسا، درکه، برآفتاب خنگ، آب‌چنار از دیگر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در هفته دولت است.
خالدی در ادامه همچنین از افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهدای لردگان خبر داد و گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 متر مربع احداث شده است.
وی از صرف 7 میلیارد و 500 میلیون ریال به‌منظور بهره‌برداری از این پروژه خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارت استانی تامین شده است.
خالدی افزود: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال شش نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شده است.
سرپرست فرمانداری لردگان بهره‌برداری از مدرسه هشت‌کلاسه ناغان لردگان را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شهرستان برشمرد و گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع احداث شده است.
خالدی از صرف بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای افتتاح این پروژه خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه زمینه اشتغال 27 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شده است.
خالدی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مشخصات تمامی این پروژه‌ها باید به صورت دقیق و جامع به مردم اطلاع‌رسانی شود.
این مقام مسئول دستاوردهای دولت و اطلاع‌رسانی به موقع در این زمینه را ضروری دانست و گفت: نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف دولت نقشی ممتاز و اساسی دارند.
در ششمین روز از هفته دولت کلنگ‌ گازرسانی به 12 روستا در لردگان با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، سرپرست فرمانداری لردگان و جمعی از مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول