اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار فارس صورت گرفت؛

افتتاح نخستین فاز گازرسانی به شهر گله‌دار

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار فارس بهره‌برداری از طرح گازرسانی به شهر گله‌دار که منجر به بهره‌مندی 2 هزار و 900 خانوار از نعمت گاز می‌شود، آغاز شد.

افتتاح نخستین فاز گازرسانی به شهر گله‌دار
به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، صبح امروز با حضور استاندار فارس بهره‌برداری از طرح گازرسانی فاز نخست شهر گله‌دار (محله دهنو) آغاز شد.
صادق عابدین استاندار فارس در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به شهر گله‌دار اظهار داشت: مسئولان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در منطقه از فرصت خدمت‌گزاری به مردم کوتاهی نکنند چراکه توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از رویکردهای جدی دولت و مدیریت این استان است.
وی تصریح کرد: یکی از این خدماتی که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم نعمت و موهبت گاز بوده که امید است این خدمت به عنوان یادگار در منطقه بماند چرا که دولت در توجه به مناطق دورافتاده و کمتر توسعه یافته عنایت ویژه دارد.
استاندار فارس بیان کرد: برخی از نیازهای اولویت‌دار وجود دارد که ما نیز در تحقق آن تأکید داریم و در این میان برای رسیدن به این خدمات باید با تلاش مضاعف مسئولان و همکاری بین مردم و مسئولان همراه باشد.
این طرح با 56 کیلومتر شبکه‌گذاری و با هزینه‌ای بالغ بر 21 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول