اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری؛

گازرسانی به منطقه برن پهنه شهرکرد آغاز شد

خبرگزاری فارس: در هفتمین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به منطقه برن پهنه شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد.

گازرسانی به منطقه برن پهنه شهرکرد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: این پروژه در دو فاز اول و دوم با 10 مترمربع شبکه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.
اسماعیل هیبتیان خط تغذیه این پروژه را 700 متر عنوان کرد و گفت: تاکنون 8 میلیارد ریال به ‌منظور اجرایی شدن این طرح هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برآوردهای صورت گرفته افزون بر 20 میلیارد ریال دیگر به‌ منظور تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است.
هیبتیان اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح افزون بر 2 هزار خانوار ساکن در این منطقه از نعمت گاز سراسری بهره‌مند می‎شوند.
وی با تشکر از تلاش‌های استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران شهرداری و شورای شهر در راستای اجرای این پروژه گفت: مجموعه مدیریت این استان به‌ منظور اجرای این طرح و خدمات‌رسانی به مردم تلاش‎های بسیاری داشته‌اند.
هیبتیان در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های گازرسانی قابل بهره‌برداری در این استان گفت: گازرسانی به روستاهای دره بیدینه، ویس‌آباد، شریف‌آباد، قلعه اقبال، قلعه حاج جهان‌قلی‌خان، نصیرآباد، حاجی‌آباد، امیدآباد و نیز گازرسانی به قطب صنعتی جونقان در شهرستان فارسان، گازرسانی به مسکن مهر الهیه بروجن فاز اول، خط تغذیه تقویتی فاطمیه بروجن و تقویت خط تغذیه شهرک صنعتی بروجن و گازرسانی به فن‌آوران بروجن از مهم‌ترین پروژه‌های گازرسانی در هفته دولت است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خط تغذیه برای گازرسانی به CNG‌های جنوب شهرکرد، گازرسانی به مسکن مهر منظریه شهرکرد (فاز اول)، گازرسانی به CNG بن، گازرسانی به پلیس راه شهرکرد در شهرستان شهرکرد، گاز رسانی به CNG گهرو در شهرستان کیار از دیگر پروژه‌های گازرسانی در هفته دولت است.
در هفتمین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به منطقه برن پهنه شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، شهردار شهرکرد، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران شهرستانی بهره‌برداری شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول