اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

اجرای 290 کیلومتر شبکه گازرسانی در کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 290 کیلومتر شبکه گازرسانی در کنگان خبر داد.

اجرای 290 کیلومتر شبکه گازرسانی در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، غلامعباس حسینی در بازدید از روند گازرسانی به کنگان اظهار داشت: گازرسانی به مناطق مختلف روستایی و شهری در شهرستان‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت گاز است که طی 24 ماه گذشته با کیفیت و شتاب خوبی انجام شده است.
وی افزود: هم‌اکنون در شهرستان‌های 9 گانه استان بوشهر شاهد ایجاد شبکه گاز شهری هستیم و شبکه گازرسانی در بسیاری از شهرها بیشتر از 50 درصد است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 12 روستای کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: گازرسانی به 12 روستای شهرستان کنگان از شتاب خوبی برخوردار است و تلاش برای تکمیل این شبکه ادامه دارد.
حسینی تصریح کرد: تمبک، برکه‌چوپان، نخل‌غانم، پرک، شیرینو، بندو، سهموشمالی و سهموجنوبی از روستاهایی است که طی سه ماه آینده شاهد تکمیل شبکه گازرسانی در آنها خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآورشد: به منظور گازرسانی به روستاهای فوق در مجموع 80 کیلومتر شبکه اجرا شده که با اجرای 40کیلومتر دیگر این عملیات پایان پذیرفته و روستاهای مذکور از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
حسینی از اجرای 290 کیلومتر شبکه گازرسانی در کنگان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون 290 کیلومتر شبکه گاز در کنگان اجرا شده که این میزان در سال جاری افزایش می‌یابد.
وی بیان داشت: امسال در شهر کنگان نیز 12 کیلومتر شبکه پراکنده اجرا شده و انتظار داریم به زودی تمام خیابان‌های این شهر تحت پوشش قرار بگیرند.
حسینی عنوان داشت: تاکنون گازرسانی به چند صنعت عمده در کنگان نیز انجام شده که گازرسانی به پتروشیمی مبین، نیروگاه بعثت، نیروگاه BOO عسلویه و کارخانه سیمان ساروج از آن جمله است.
وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر از استان‌های پیشرو در احداث شبکه گاز روستایی و شهری است و امیدوار هستیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول